Lirene Men, czyli dobroci kosmetyczne dobroci dla mężczyzn

poniedziałek, sierpnia 26, 2013

W lipcowej Erisowej paczce, znalazły się kosmetyki nie tylko dla mnie, ale i dla mojego męża. Nie będę ukrywała, że jest on typem, który tapla się w kremach, maseczkach i balsamach :)) bo tak nie jest. Jednak te podstawowe kosmetyki typu krem czy balsam po goleniu, udaje mi się do naszej łazienki dla niego przemycić. Po balsam po goleniu sięga jak mu się przypomni ;) natomiast krem gości u niego raczej w miesiącach zimowych, gdyż w lecie (mimo mojego jojczenia!) w ogóle o nim nie pamięta. 
Chociaż poniższych kosmetyków używa, to jednak z uwagi na to, że robi to okrutnie niesystematycznie, na recenzję chyba we współpracy z nim się nie pokuszę... Postaram się jednak przybliżyć Wam te kosmetyki, bo może jakiś mężczyzna z Waszego otoczenia, jest innym typem niż mój i chętniej po tubki kosmetyczne sięga.




1. Balsam po goleniu skóra wrażliwa ŁAGODZENIE Cool ONkompleksowo pielęgnuje skórę wrażliwą, dzięki doskonałemu połączeniu składników aktywnych: oleju babassu, który nawilża i zmiękcza skórę, alantoiny wykazującej silne działanie kojące, łagodzącego podrażnienia D-pantenolu i wieloskładnikowego ekstraktu owocowego z borówki czarnej, pomarańczy i cytryny, który tonizuje i odświeża skórę po goleniu.

Dla mężczyzn, których wrażliwa skóra twarzy potrzebuje ukojenia i złagodzenia podrażnień po goleniu. Szybko się wchłania i pozostawia na skórze ochronny film.

Potwierdzona skuteczność:
- kojenie i łagodzenie podrażnień
- poprawa poziomu nawilżenia
- zwiększenie elastyczności

Pojemność 100 ml. Cena: 18,99,- 

2. Żel do mycia ciała, twarzy i włosów Relax ON - żel do mycia ciała twarzy i włosów Relax ON przeznaczony jest dla każdego typu skóry.Potrzebujesz uniwersalnego kosmetyku do codziennej pielęgnacji?

Żel do mycia ciała twarzy i włosów Relax ON skutecznie myje i oczyszcza skórę, a dzięki odpowiedniej konsystencji wyjątkowo dobrze się pieni. Wygodne opakowanie i przyjemna formuła zapewniają komfort użytkowania i chwilę odprężenia podczas codziennej kąpieli.

Pojemność 250 ml. Cena: 7,99,-

3. Lekki odświeżający krem do twarzy dla każdego typu skóry NAWILŻANIE ULTRA Energy ON - dla mężczyzn, którzy chcą, aby ich skóra była świeża i nawilżona każdego dnia! 

Lekki odświeżający krem do twarzy energy ON kompleksowo pielęgnuje skórę twarzy, dzięki doskonałemu połączeniu składników aktywnych. Naturalny czynnik NMF wykazuje bardzo dobre właściwości nawilżające. D-pantenol łagodzi podrażnienia. Mentol zapewnia przyjemne uczucie chłodu na skórze, a gliceryna poprawia nawilżenie i miękkość naskórka. Podczas aplikacji, daje uczucie delikatnego chłodu. Stosować rano i wieczorem na oczyszczoną skórę twarzy.

Potwierdzona skuteczność:
- zwiększenie stopnia nawilżenia
- poprawa gładkości i miękkości skóry
- odświeżenie i uczucie chłodu na skórze

Pojemność: 50 ml. Cena: 21,99,-

---

W czasie naszych włoskich wojaży dotarła do mnie jeszcze jedna paczka, o wysyłce której nawet nie miałam pojęcia. Dopiero po mailu od pani Magdy dowiedziałam się, że kurier nie może jej dostarczyć. Pod Veroną udało nam się złapać trochę internetu (bo darmowy net dla turystów we Włoszech do sprawa iście deficytowa!), przeczytałam maila, udało się zmienić adres dostawy i tym samym paczkę odebrała dla mnie babcia mojego męża :)) u której zazwyczaj kurier zostawia dla nas paczki, kiedy nie możemy ich odebrać osobiście :))




W paczce znalazły się dobroci Pharmaceris, a dokładnie: Żel kojący zaczerwienienia do mycia twarzy i oczu, Emolientowy krem odżywczy na noc, Nawilżający fizjologiczny żel do mycia twarzy i oczy, Lekki krem głęboko nawilżający do twarzy, Skoncentrowany szampon wzmacniający do włosów osłabionych, a jako BONUS urocza biała bransoletka (handmade) od Lemoniq.

---

Moje testy trwają.. :))

6 komentarze

  1. Oj zazdroszczę, strasznie lubię kosmetyki Pharmacerisu. Szampon, który tu widzę jest moim zdecydowanym ulubieńcem, swego czasu bardzo mi pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak kiedyś próbowałam mojego Chłopaka przekonać, że powinien używać kremu z filtrem do twarzy, to popatrzył na mnie jak na wariatkę i zaczął prychać ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. męskie opakowania mają bardzo przyjemną szatę graficzną według mnie:)
    a paczka-niespodzianka, bardzo kuszącą zawartość!

    OdpowiedzUsuń
  4. z żelu pod prysznic i balsam po goleniu mój luby z pewnością byłby zadowolony ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mój men jest zadowolony z tego kremu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój nigdy nie używał, ale musi pięknie pachnieć:) Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!