Testuję z Maliną: Eveline ExtraSoft bioOLEJEK ARGANOWY Luksusowy balsam odżywczo-energizujący

piątek, sierpnia 09, 2013

Kończę dziś opisywanie malinowych testów produktem, który w przeciwieństwie do swojego wczorajszego poprzednika, okazał się lepszym współtowarzyszem codziennej pielęgnacji..



Jest to jeden z czterech produktów, które otrzymałam do testów z Malinowego Klubu
Moja opinia o produkcie jest podyktowana własnymi spostrzeżeniami.





Eveline ExtraSoft bioOLEJEK ARGANOWY
Luksusowy balsam odżywczo-energizujący


Producent:
Luksusowy balsam odżywczo - energizujący łączy zmysłową przyjemność stosowania ze skutecznością działania. Doskonale dobrana kompozycja cennych składników aktywnych, błyskawicznie przywraca skórze jędrność i elastyczność.




Formuła wzbogacona o bioolejek arganowy i biokwas hialuronowy, w połączeniu ze szwajcarską recepturą, intensywnie odżywia i na długo nawilża skórę.




Działanie balsamu utrzymuje się przez 24 godziny, po zastosowaniu skóra staje się wyraźnie gładsza i bardziej miękka. Zniewalający zapach słodkiej pomarańczy działa pobudzająco na zmysły.




bioOlejek arganowy - nazywany płynnym złotem, pobudza naturalną odnowę komórek i jest prawdziwym „eliksirem młodości”. Działa łagodząco oraz pomaga odbudować hydrolipidową barierę naskórka.
bioKwas hialuronowy – intensywnie nawilża skórę, przywracając jej jędrność i elastyczność.
bioŻeń-szeń – regeneruje i odmładza, stymuluje odnowę naskórka i dodaje skórze niezbędnej energii.
Algi laminaria – wzmacniają strukturę skóry, rewitalizują i nawilżają.
Kompleks witamin A+E+F – poprawia jędrność i elastyczność.
D-panthenol + Alantoina – działają łagodząco i kojąco.


Skład:



Cena:
ok. 15 zł za 350 ml




Konsystencja/zapach:
Przyjemna, kremowa konsystencja balsamu powoduje, że dość szybko udaje się go rozprowadzić na skórze. Wchłania się bardzo dobrze i jest praktycznie niewyczuwalny - mimo to, skóra pozostaje dość długo nawilżona. 
Zapach, jest tym zapachem, który mojej osobie akurat odpowiada. Lubię takie świeże i orzeźwiające nuty. Mogę przeboleć, że nie jest to zapach iście trwały, ale w momencie aplikacji dobrze działa na mojej zmysły :)




Moja opinia:
Balsam ten zajął na 4 tygodnie miejsce swojego brata, o którym pisałam <tu> i tak, jak z poprzednika nie byłam zadowolona, tak w tym przypadku mogę wyrazić się pozytywnie. Oczywiście produkt ten nie jest szczytem moich balsamowych marzeń, jednak pozwalał mi utrzymać skórę w nienagannym nawilżeniu i (co ważne!) mogłam używać go tylko raz dziennie, bez dodatkowych 'dokładek' w ciągu dnia. 
Bezsprzecznym plusem jest oczywiście pompka, ale gdyby od pompki zależało moje wielbienie kosmetyku, wielbiłabym wszystkie.. ;)
Jak już wcześniej wspomniałam kosmetyk wchłania się u mnie całkowicie. Nie zauważyłam żeby pozostawiał jakikolwiek film na skórze. W porze letniej, upalnej wręcz jest to naprawdę godne uznania. 
Biorąc na celownik jego właściwości typowo pielęgnacyjne, to nie wiem czy nazwałabym go kosmetykiem luksusowym. Ot, taki zwykły balsam nawilżający.. Czy odżywia? Ja chyba czegoś takiego nie zauważyłam. Owszem skóra jest fajnie napięta, gładka i co mi się w nim podoba, to kiedy przejadę paznokciami po skórze nóg, nie pozostają mi białe ślady, jak po drapaniu kota ;)  Taki mój mały, subiektywny test ;) 
Nie mam pojęcia czy nastąpiła u mnie jakaś odnowa czy rewitalizacja naskórka, ponieważ nie zmieniłam mojej rutyny pielęgnacyjnej i tak, jak dotychczas peelinguję się namiętnie i nawilżam. Balsam ten chyba nie miał na to żadnego (?) wpływu.
Energii dodaje tylko ten świeży, pomarańczowy (?) zapach. Jednak tak, jak wspomniałam nie utrzymuje się on zbyt długo, więc 'poziom energii' zapewne jest marny.


Podsumowanie:
Balsam w sam raz na lato. O tej porze roku, na pewno sobie radzi z moją skórą. Nawet moje dłonie go polubiły, jednak rewelacji nie ma. Dobrze działa na wszystkie partie ciała. Nie powoduje na nim żadnych niespodzianek. Nawilża i łagodzi rewelacje, które czasem występują u mnie po depilacji nóg. Wraz z nadejściem chłodniejszych dni wiem, że ten kosmetyk nie poradziłby sobie u bardziej wymagających osób, bo jest w moim odczuciu zbyt lekki. Po blisko 4 tygodniach stosowania, jestem zadowolona i zamierzam zużyć ten produkt do ostatniej pompki. Na jesień i na zimę, będę zmuszona poszukać jednak czegoś lepszego.


7 komentarze

  1. Polubiłam ten balsam za jego lekkość i zapach. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. nie miałam jeszcze okazji go przetestować;)
    ale może nie długo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Polubiłam tą wersję. W dodatku ma piękny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dosyć wysoko w składzie jest olejek arganowy, więc duży plus :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mialam tego kosmetyku nigdy ale jakos mnie do niego nie ciagnie;)
    zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Now the remain serviceable question only the customer can
    answer is how much does an individual have on simple credit card?
    This new Prada store will be present on the mall's second level. Hence shopping with regard to Rome will certainly be a great experience a person. Doesn it look really enjoy all the collection agencies repeat themselves yr after season? http://linkdove.com/PNCZulma/info/

    Also visit my web site :: &12511;&12517;ウミュウ 新作

    OdpowiedzUsuń
  7. Allow me to first start by introducing myself. I am Karl and my wife
    doesn't like out at all. I am currently some people manager nevertheless , I plan onto changing it. Nebraska exactly where we've been living for years.
    The thing I fancy most home brewing but I struggle to find
    time in order for it. My wife and That i maintain
    a website. You might want on to check it elsewhere here: http://e5kug.la.0l.ro/conflictive/sportuitslagen

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!