Perfecta Maseczka na twarz, szyję i dekolt Kwasy AHA + sok z aloesu

niedziela, września 22, 2013

Naprawdę rzadko przyzwyczajam się i lubię kosmetyki typu maseczka do twarzy. Jednak wśród drogeryjnych produktów jest maseczka, która podbiła moje serce! Boleję jedynie nad tym, że występuje jedynie w saszetkach. W czasie, kiedy drogerie Rossmann miały promocję -40% na pielęgnację, zaopatrzyłam się w większą ilość saszetek i teraz mogę korzystać sobie z niej do woli :)


Perfecta 
Maseczka na twarz, szyję i dekolt
Kwasy AHA + sok z aloesu
Cera normalna, mieszana i tłusta



Maseczka ta zagościła w mojej łazience po raz pierwszy latem zeszłego roku i została odkryta przez moją siostrę, która podobnie jak ja w ówczesnym czasie, walczyła z niedoskonałościami na twarzy. Widząc dobre efekty u siostry, potrafiłam zaryzykować i dałam się skusić drogeryjnej saszetce.




Producent zapewnia, że jest to:
Intensywnie wygładzająca maseczka polecana do pielęgnacji cery normalnej, mieszanej i tłustej po 30 roku życia. Zawiera naturalne kwasy owocowe AHA, które poprzez delikatne złuszczanie martwych komórek naskórka pobudzają procesy odnowy oraz niwelują problemy takie jak: zmarszczki, nierówności skóry czy plamy pigmentacyjne. Maseczka głęboko oczyszcza pory oraz redukuje błyszczenie się skóry. Ponadto zawiera nawilżający sok z aloesu, łagodzącą alantoinę, a także wyciąg z orzeszków makadamia, który regeneruje i odżywia skórę przywracając jej zdrowy koloryt i piękny wygląd.




Skład: 
Aqua, Caprylic, Dicaprylyl Carbonate, Isohexadecane, Cetearyl alcohol, Cetearyl Glucoside, Lactic Acid, Glycolic Acid, Citric Acid, Malic Acid, Salicylic Acid, Glycerin, Hydrogenated Polisoubutene, Dimethicone, Hydrogenated poly-1-Decene, Hydroxethyl, Sodium, Acryloyldimethytaurate VP Copolymer, Macadamia Temifolia Seed Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Allatoin, Sodium hydroxide, Disodium EDTA, BHA, DMDM Hydantoin, Iodopropynyl Butylcarbamate, Methylisothiazolinone, Parfum.




Przechodząc do konkretów - maseczkę stosuję zgodnie z zaleceniem producenta na noc (a moja cera jest cerą mieszaną). Zazwyczaj po uprzednim peelingu i taki rytuał funduję sobie 2 - 3 razy w tygodniu, w zależności też od mojej pamięci :) Kilkukrotnie położyłam maseczkę na twarz bez peelingu i miałam wrażenie, że nie wchłania się zbyt dobrze i skóra się lekko lepi. Po peelingu wchłania się błyskawicznie, jak zwykły krem nawilżający do twarzy, pozostawia minimalny film i skóra nieznacznie się błyszczy.
Jedna saszetka maseczki wystarcza w zupełności na trzykrotne użycie. Z moich doświadczeń wynika, że większa jej ilość nie powoduje lepszego efektu na twarzy, a mniejsza nie uszczupla działania. Konsystencja jest dość treściwa i gęsta. Jednorazowo trzymam maseczkę na twarzy ok. 8h. Kiedy wiem, że nie uda mi się trzymać jej przez tak długi czas, po prostu rezygnuję. 
Po takiej nocnej "kuracji"  skóra staje się bardziej gładka, świeża i wypoczęta. Wszelkie zaczerwienienia na skórze stają się bledsze, skóra jest bardziej promienna i zyskuje ładniejszy koloryt. Maseczka sprzyja (przynajmniej u mnie!) gojeniu niedoskonałości i pozostałości po pryszczach, pory są czystsze i mniej podatne na zapychanie. Mam wrażenie, że wyglądam na bardziej wypoczętą :)
Nie zaobserwowałam u siebie żadnych podrażnień z powodu używania tego produktu. Sam produkt nałożony na twarz nie powoduje (u mnie) żadnego pieczenia, mrowienia i tym podobnych rzeczy. Zapach jest dość przyjemny i przez dłuższą chwilę utrzymuje się na twarzy.




Jedynym minusem tej maseczki jest to, że posiada tylko wersję saszetkową, co nie sprzyja jej przechowywaniu po otwarciu. Nie przekładam jej do innego opakowania, a jedynie zawijam górny róg, owijam płatkiem papierowego ręcznika i przypinam zwykłą wsuwką do włosów. Takie traktowanie otwartej saszetki (na szczęście) nie powoduje jej wysychania i tak, jak wspomniałam mogę spokojnie użyć jej 3 razy z jednego opakowania.

Mam cichą nadzieję, że maseczka na długo pozostanie w drogeriach i będę mogła cieszyć się jej pozytywnym działaniem na mojej twarzy :)


---

Chętnie poznam inne maseczki 
o podobnym działaniu i przeznaczeniu :)

10 komentarze

  1. Szkoda, że nie ma wersji w tubce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze kiedyś je przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sujet passionnant et enrichissant, a mettre dans les favoris
    !

    My blog; Gagner de l'argent en ligne

    OdpowiedzUsuń
  4. І think what you published maԁе a ton of sense.

    But, consider this, suppose you wrote a catсhiег title?

    I ain't saying your contеnt is not solid.,
    however suppoѕe you аdded a headline to maybe get
    a pеrson's attention? I mеan "Perfecta Maseczka na twarz, szyj� i dekolt Kwasy AHA + sok z aloesu" is kinda vanilla.
    You ought to ρeek at Yаhoo's home page anԁ see how thеy сreate aгticle titles
    to get νieωers іnteгеsted.
    Yοu might add а related viԁeo oг а picturе or two
    to gгab readers іnterested about what
    you've gοt to say. Just my opinion, it wоulԁ bгing уour
    blog a little bit more іnterestіng.

    My wеb page - trampolines

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie maseczki mnie zastanawiają, co to się dzieje że w naturze czy rossmannie praktycznie nie można trafić na maski w tubach... Saszetki są fajne ale czasami przydałby się pełnowymiarowy produkt

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdy była na urlopie w PL, kupiłam 3 saszetki tej maseczki. Kupując ja nawet nie wiedziałam, ze jest przeznaczona do cery po 30r.z, ale myślę, ze to nie ma większego znaczenia (mam 25). Po tej maseczce, moja skora była gładka, promienna, i wypoczęta, a niedoskonałości mniej widoczne.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!