Happiness Boutique | Nowe naszyjniki | Celebrytki

niedziela, marca 10, 2019

Moja szuflada na świecidełka nie świeci pustkami ;) Dla mnie każda okazja jest dobra, by kupić sobie coś ładnego. Lubię kupować biżuterię. Lubię dostawać biżuterię. Lubię mieć biżuterię, gdyż istna sroka ze mnie ;)


Nie jestem w stanie określić jaka biżuteria podoba mi się najbardziej. Lubię zarówno srebro, jak i złoto. Czasem kupuję również drobiazgi wykonane ze stali nierdzewnej. Zegarków też mam już chyba dziesięć.


Na zdjęciach widzicie dziś dwa naszyjniki ze sklepu Happiness Boutique. Zarówno Tiny Circles Pendant Necklace i Perfect Circle Necklace Rose Gold wpisują się w moje ulubione ostatnio warianty biżuteryjne. Są delikatne i pasują praktycznie do każdej stylizacji. Noszę je do pracy, w czasie imprez czy po prostu na spacerze z córką. Są absolutnie piękne i bardzo dobrze wykonane. Nic się z nimi nie dzieje w trakcie codziennego noszenia, ani w kontakcie z wodą. Nie odbarwiają się i nie ciemnieją. To zdecydowany plus tej nieszlachetnej przecież biżuterii.


Zakupy w sklepie Happiness Boutique są bardzo proste i intuicyjne. Rozmowa z obsługą sklepu jest zawsze rzeczowa i pomocna. Przesyłka z zamówieniem dociera do Polski w ciągu tygodnia i zdecydowanie przewyższa standardy naszej rodzimej Poczty Polskiej.

15 komentarze

  1. Mam od nich dwie pary kolczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne naszyjniki wybrałaś, ja też nie mogę się zdecydować czy wolę bardziej złoto czy srebro.

    OdpowiedzUsuń
  3. Super naszyjniki :) Na pewno pięknie się prezentują na szyi!
    Pozdrawiam,
    www.ankyls.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne naszyjniki. Ten drugi bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też jestem sroką i lubię tego typy biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam kolczyki z tego sklepu:). A naszyjniki są super:).

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne naszyjniki, lubię ich biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne i delikatne.Ja od czasu do czasu też lubię sobie kupić coś z biżuterii.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Heheh no Twoja kolekcja zegarków jest imponująca:) Ja też mam w sobie Srokę:D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta z kółeczkiem bardzo przyjemna, lubię biżuterię, ale u kogoś, albo w szkatułce, sama jakoś nie umiem jej zestawiać z ciuchami.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne bardzo lubię takie delikatne naszyjniki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znałam jeszcze tej strony. Lubię delikatną złotą biżuterię :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie delikatne, kobiece motywy! Uważam, że tak oryginalne ozdoby chciałby mieć w swym asortymencie każdy jubiler. Sklep online, w którym regularnie nabywam wysokiej klasy biżuterię, posiada podobne wzory w bardzo dobrych cenach. Co najważniejsze jednak biżuteria ta wykonana jest z najwyższej jakości srebra i złota. O czarnieniu ozdób nie ma więc mowy.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!