Nowości marca i kwietnia 2018

sobota, maja 19, 2018

Mamy połowę maja, a ja jeszcze nie zdążyłam pokazać Wam moich nowości z ostatnich dwóch miesięcy. Marzec i kwiecień przyniosły mi sporo ciekawych kosmetyków. Jedne z nich kupiłam sama, inne otrzymałam do testów. Jedno jest pewne, nie jestem na kosmetycznym odwyku. Właśnie kliknęłam zamówienie w promocji Rossmanna 2+2 na pielęgnację twarzy!

Tymczasem jeszcze w marcu skorzystałam z kodu promocyjnego na eBay i za grosze kupiłam Serum z witaminą C Pure i Brightening Peeling Gel marki Dr.G. Podejrzewam, że gdybym miała większą fantazję, to założyłabym kolejne konta, by skorzystać z promocji, ale swoje rumakowanie skończyłam na koncie swoim i koncie mojego męża ;)


Na Instagramie pokazywałam już, że testuję nowość, która pojawiła się w Kontigo, czyli Fiber Lashes Extension , czyli Sztuczne Rzęsy z Fibry marki Mystik Warsaw. Rzęsy doklejam używając tuszu wydłużającego, również od Mystik Warsaw.


Pewnego razu w Hebe skusiłam się na cudownie miękki Pędzel do rozświetlacza, różu i brązera (F04), Nawilżający szampon aloesowy marki Equilibra oraz Jogurt do ciała o zapachu soczystej brzoskwini.


Podobnie jak wiele z Was, kupiłam Zwierciadło z dwoma kosmetykami marki Vianek. Jedyne egzemplarze jakie znalazłam, zawierały produkty z serii odżywczej - Krem do rąk z ekstraktem z chmielu (który już znam) i  Płyn micelarny i tonik 2 w 1.


W Rossmannie nie oparłam się Enzymatycznej paście do zębów whiteOn. Postanowiłam wypróbować chwalony Olejek do twarzy - Granat BIO firmy Alterra.


Kolejne już zamówienie ze strony Cosibella zaowocowało dwoma produktami marki The Ordinary. Tym razem skusiłam się na Serum z 2% Retinoidem w Skwalanie oraz na Peeling kwasowy AHA 30% + BHA 2%.


Do testów w marcu otrzymałam i nawet opisałam już na blogu dwa produkty firmy Kolastyna - Balsam brązujący do ciała oraz Samoopalający żel do twarzy i ciała. Sprawdziłam też działanie Szamponu hamującego wypadanie włosów marki Dermena.


Wiosenny zajączek od Eweliny przyniósł mi cudowną niespodziankę! Jej część, skutecznie wyprowadziła moja córka Martyna. Zatem zdjęcie z IG i to blogowe, różnią się nieco ;)


Skorzystałam też (z zapomnianej już pewnie!) promocji 2+2 w Rossmannie, która dotyczyła produktów do pielęgnacji, stylizacji i koloryzacji włosów. Postanowiłam po latach wrócić do kosmetyków Gliss Kur, które służyły mi bardzo, bardzo dobrze. Zdecydowałam się też na nową odżywkę Garniera z serii Botanic Therapy - Mityczna Oliwka. Czwartym produktem była szczotka do włosów dla mojej córki. 


W Smyku internetowym w bardzo atrakcyjnej cenie kupiłam Clarifying Lotion 1.0 marki Clinique. Zwykle używałam wersji 2, ale tym razem z uwagi na liczne uczulenia postanowiłam wypróbować lżejszą wersję 1.0. W Lidlu przy okazji zakupów spożywczych wrzuciłam do koszyka Nawilżający żel do mycia twarzy i oczu Nature Story (by Tołpa).


Przyszła też do mnie bardzo bogata w kosmetyki keratynowe paczka od firmy Delia Cosmetics. Już dawno miałam ochotę wypróbować chwaloną maskę keratynową Cameleo, więc teraz już nie ma odwrotu ;)


Z Klubu Przyjaciółek Nivea otrzymałam kolejną nowość i tym razem jest to produkt z serii Nivea SUN. Przyznaję, że jest to pierwszy produkt do opalania, jaki otrzymałam w tym roku. Ten ma zadanie chronić i wspomagać opalanie.


Przeglądanie Insta Story zwykle kończy się zakupami, ponieważ wiele dziewczyn właśnie tam wrzuca aktualne kody i oferty promocyjne. Pewnego pięknego dnia skorzystałam z promocji - 40% w drogerii Kontigo. Kupiłam Krem do twarzy na dzień i na noc, Drzewo Sandałowe i Kurkuma firmy Orientana, lakier hybrydowy Moov w kolorze Celeste, Krem nawilżająco - odżywiający marki Clochee, kredkę do oczy Rimmel w kolorze In The Nude oraz fioletowy pyłek z efektem syrenki Neo Nail.


Postanowiłam wypróbować saszetki Lirene i kupiłam je na jednej z promocji w Rossmannie. Znalazły się wśród nich dwa peelingi (enzymatyczny oraz micropeeling wygładzający) oraz Rozświetlająca maseczka napinająca. Znalazłam też maskę na dobranoc z Perfecty w wersji Kwasowa dermabrazja skóry.


W kwietniu mam urodziny, a jednym z prezentów od mojego męża były perfumy Juicy Couture Viva La Juicy - pachną naprawdę cudnie!


Promocja w Rossmannie na kolorówkę skończyła się dla mnie odlotem. Kupiłam trzy podkłady - Maybelline FIT me!  w wersji do skóry normalnej i tłustej, Rimmel Lasting Finish Breathable i Lirene Fluid rozświetlający z witaminą duo ...


...i cztery pudry - Bananowo - czekoladowy puder do twarzy z ekstraktem z nasion kakao Lovely, Transparentny, matujący puder bambusowy do twarzy Lovely, Puder sypki mineralny AA Wings of Color oraz Rimmel Lasting Finish.


Nie oparłam się bardzo lubianemu przeze mnie korektorowi Maybelline Instant Anti Age, ale udało mi się upolować nowość Lovely - Liquid Camouflage. Kupiłam ponownie cienie, które musiałam wyrzucić w czasie problemów z rogówką, czyli Quattro Eyeshadow marki Eveline nr 12. Idzie lato, więc Bibułek matujących (Wibo) nigdy dość ;)


Powiększę sobie usta  preparatem firmy Eveline ;) Wymaluję je błyszczykiem Rimmel Oh my gloss! w kolorze Love Bug. Mam nadzieję, że trafnie wybrałam dwa nowe tusze do rzęs. Jeden z nich to Eveline Volume Celebrities, a drugi Lovely Lash Extension Mascara.


Ostatnie rossmannowe zakupy to róż do policzków z serii I choose what i want w kolorze 2 Cayenne oraz preparat Unicorn Tears marki Wibo. Skusiłam się również na Mgiełkę do utrwalanie makijażu firmy Bielenda.


W prezencie urodzinowym od Ewelinki dostałam znów moc życzeń i cudnych rzeczy - paletę Winter Queen Sephora, prześliczny rozświetlacz Sephory w kolorze Delicate glow 01, mini olejek Nuxe w wersji Huile Prodigieuse i kilka saszetek na próbę, które z powodzeniem wyniosła gdzieś moja córka.


Prezent nie skończył się na kosmetykach, bowiem dostałam przecudną bransoletkę w kolorze gwieździstego nieba, planner Zaplanuj swój sukces, no i oczywiście garść świeczek upamiętniających okrągłą rocznicę ;)


Pod koniec kwietnia sama zrobiłam zakupy w Sephorze i w końcu kupiłam Błotną maseczkę oczyszczająco - matujacą, Cynk i miedź oraz Bazę wypełniającą pory i zmarszczki.


Natomiast nikt tak jak Delia nie rozpieścił mnie gamą kosmetyków do brwi!


Czas ogarnąć te wszystkie klamoty! ;)

14 komentarze

  1. Ile fajnych rzeczy tu widzę! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na kilka rzeczy sama chętnie bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mialam ten olejek alterra ale jakos szczegolnie pozytywnie go nie wspominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Same perełki. Mam straszną ochotę na peeling Dr G.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawa jestem jak pachną te perfumy JC?

    OdpowiedzUsuń
  6. Ile nowości ;) Ale będzie testowania ;) Na korektor Lovely poluję, ale najjaśniejszy kolorek jest stale wykupiony ;) Mam ten puder Sweet Kissing Powder, ale nie wiem czy mnie nie zapycha... Muszę jeszcze trochę go potestować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo dużo ciekawych nowości :D. U mnie tusz z Mystik z włoskami zupełnie się nie sprawdził, szkoda bo zapowiadał bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne nowości, mnie marzy się krem bb Dr.G ale nie zdecyduję się w najbliższym roku na zakup bo mam kilka innych do zużycia. Viva La Juicy ma piękny flakon, kiedyś kupię sobie te perfumy, wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ło matko! Ten post faktycznie musiał Ci trochę zająć:D Najbardziej wpadł mi w oko flakonik perfum. Muszę zapoznać się z zapaszkiem:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Również testuję te produkty Kolastyny :) Świetne nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Neogen i jogurt najbardziej mnie ciekawią. Swoją drogą dużo tego wszystkiego :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo ciekawych produktów. Ten olejek z grantem z Alterry bardzo polecam, jest całkiem lekki jk na produkt tego typu i naprawdę fajnie nawilża:) Produkty The Ordinary też chętnie bym wypróbowała, "chodzą" za mną już jakiś czas:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dużo tego, a przyznam, ze wielu produktów nie znałam.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!