Nowości stycznia i lutego | 2018

sobota, marca 03, 2018

Ostatni tego typu post pojawił się u mnie z końcem grudnia. W zasadzie tamtego dnia byłam pewna, że już nic nowego do domu w starym roku nie przytargam. Zapomniałam jednak, że ma przyjść do mnie sporo opóźnione zamówienie ze sklepu Kontigo ;)


Zaraz po paczce z Kontigo odebrałam przesyłkę od Eweliny, która była tak dobra i pomogła mi kupić zestaw rozświetlający Becca. Nie wysłała go do mnie jednak w pustym pudełku i zrobiła mi tym samym świąteczną niespodziankę :)



Kolejne zdjęcia przedstawiają już tylko nowości stycznia i lutego. Otrzymałam paczkę z produktami marki Biotaniqe, w skład której weszły: BioAktywny Krem Regenerujący, Rozświetlający Krem pod oczy, Węglowy Peeling - Żel - Maskę 3 w 1 oraz Zaawansowane Serum Ochronne.


Zawsze kiedy odwiedzam Rossmanna, kupuję stały zestaw maseczek i płatków, nawet jeśli nie pokazuję ich na blogu ;) Skusiłam się jeszcze na dezodorant Dove i nowość Isany, w postaci Serum do rzęs.


Postanowiłam ujarzmić wszystkie cienie, które fruwają po łazience i kupiłam pustą paletę Glam Box. Po rekomendacji Agnieszki, zamówiłam sypki puder HD Paese. W Hebe upolowałam w końcu przyciemniacz do podkładów marki Hean, który ku mojej radości nie zmienia właściwości podkładów. Firma Nivea podarowała mi Pop Ball Lip Balm w wersji malina i czerwone jabłko.


Jedno z zamówień w aptece internetowej zaowocowało również zakupem czterech produktów kosmetycznych. Zdecydowałam się ponownie na Alantan Dermoline w wersji lekkiej, Krem półtłusty Dermosan, małą wersję płynu micelarnego Bioderma Sebium H2O oraz Serum do twarzy Anti - Aging Opuncja i Aloes z Laboratorium Kosmetycznego Ava.


W Superpharm trafiłam na dzień promocji i przyniosłam do domu Maskę do skóry głowy NaturalMe, Oczyszczający Żel Micelarny do mycia twarzy marki Bielenda z serii Biały Węgiel oraz Aktywną Esencję w lekkiej mgiełce MIYA Cosmetics.


Biedronka zawsze potrafi mnie zaskoczyć i w czasie typowych zakupów spożywczych wpadły mi w oko maseczki w płacie Purederm. Kupiłam ich sześć ;)


Walentynkowe nowości przesłała mi firma Yves Rocher i znalazły się wśród nich żele pod prysznic w nowych oryginalnych zapachach - Magnolia i Biała Herbata, Ziarna Kawy, Kwiat Bawełny i Mimoza, Owoc Granatu i Czerwony Pieprz. Dodatkowo każda Ambasadorka otrzymała znane zapachy w limitowanych serduszkowych flakonach ;)




Moje osobiste Dziecko otrzymało przesyłkę z kosmetykami Baby Dove, w skład której weszły Emulsja do mycia ciała i włosów, Balsam nawilżający i Krem przeciw odparzeniom


Delia zaskoczyła mnie podwójnie, ponieważ najpierw otrzymałam przesyłkę z produktami do makijażu, które miały zadbać o mój karnawałowy makijaż ;) Następnie, kilka dni później, dotarła do mnie cała seria keratynowych kosmetyków Cameleo.



Ostatnia przesyłka to wybrany przeze mnie, po konsultacjach, zestaw kosmetyków Synchroline, które mają mi pomóc w walce o piękną cerę po zimie. Zdecydowałam się przetestować dwa produkty z serii Acnicare - Krem do cery tłustej ze skłonnością do łojotoku oraz Lotion na niedoskonałości. Do walki z przebarwieniami wybrałam Krem rozjaśniający Thiospot Intensive.


 Zobaczymy co przyniesie marzec. Na dzień dzisiejszy, nie kupiłam jeszcze nic ;)

37 komentarze

  1. Faktycznie sporo nowości ;) Muszę się wreszcie wybrać do super pharm po tą mgiełkę z Miya i może.. olejek :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio mają na tę markę dość często promocje :)

      Usuń
  2. Super nowości!

    OdpowiedzUsuń
  3. sporo wspaniałości, ja jeszcze nigdy nie zamawiałam na Kogito, uwielbiam Yope .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja robiłam już dwa zamówienia. Na drugie czekałam chyba 2 tygodnie...

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Nie jest to u mnie standard, ale i takie rzeczy się pojawiają :D

      Usuń
  5. Nowe żele zapachowe z YR muszę poznać:)Nowości bardzo obiecujące do Ciebie trafiły:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurcze, muszę się w końcu zapytać, bo nie wytrzymam! ;-)

    Zdradzisz jak wkleić tą ramkę z Instagrama (ze zdjęciem, polubieniami i widocznymi hasztagami?) - pod Twoim pierwszym zdjęciem. Byłabym wdzięczna :*

    Bardzo ciekawe te Twoje nowości. Niech służą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest tajemnica, więc zdradzę Ci receptę :)) Wystarczy otworzyć zdjęcie z Instagrama w przeglądarce komputera, a na wysokości pola do komentarzy mamy 'trzy kropeczki'. Po rozwinięciu tego menu jest pozycja 'Kod osadzania', który trzeba skopiować w wersji HTML i wstawić do treści posta :) Można wybierać czy kod ma być z opisem zdjęcia czy bez, jak kto woli :)
      Mam nadzieję, że moja instrukcja nie jest zawiła i poradzisz sobie :)

      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. O to teraz kawa w YR w większym opakowaniu:) Świetne nowości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, butle mają tym razem po 400 ml :) Mój Mąż twierdzi, że ta kawa śmierdzi, ale mi się podoba :))

      Usuń
  8. Sporo tych nowości :D Miłego testowania i ogromnie się cieszę że Yves Rocher zostawiło kawe w spokoju :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez dwa miesiące trochę się tego nazbierało :D Dzięki!

      Usuń
  9. Świetne nowości i paczuszki, firmę Synchroline bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie to moje pierwsze spotkanie z Synchroline i mam nadzieję, że będę zadowolona :)

      Usuń
  10. Wow, dużo tych nowości :) Muszę przyznać, że lubię patrzeć na takie wpisy, zawsze można zaczerpnąć nutki inspiracji, tak jak i było tym razem. Ciekawa jestem tych dwóch zapachów od Yves Rocher - jakie są? Który byś poleciła fance cytrusowo-odświeżających zapachów?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba jedynym z tych czterech, które ja w tej chwili mam, tylko Owoc granatu i czerwony pieprz idzie w stronę tych bardziej cytrusowych zapachów. Pozostałe są bardziej ciepłe, niż rześkie :)

      Usuń
  11. Miałam okazję testować mydełko z firmy Yope o zapachu Werbena i powiem szczerze, że to jest najlepsze mydło jakie wpadło w moje ręce,teraz mam Wanilie i również uważam, że jest cudowne. Pachnie tak długo i fajnie nawilża ręce :)

    Pozdrawiam,
    https://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powiem szczerze, że też najbardziej lubię to mydło w wersji Werbena :)

      Usuń
  12. Produkty Yope są swietne .Uzywam mydla gozdzik i kremu imbir

    OdpowiedzUsuń
  13. soro fajnych nowości z YR też czasami coś mi wpada czasami, miłęgo użytkowania

    OdpowiedzUsuń
  14. sporo nowości :D Delia widać, że się postarała :D tylko uważaj na tę serię Camaleo, aby nie przeproteinować włosów ;)
    dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie ciekawi ta seria Cameleo z keratyną.

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem sporo nowości u Ciebie! Maseczki z Biedronki ( ale bardziej chodzi mi ogólnie o tą serię ) z jednej strony mnie ciekawią a z drugiej jakoś nie budzą dużego zaufania :/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale masz dużo nowości, masz co testować ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę wyskoczyć do biedronki i zobaczyć czy są te maski :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne nowości! :) Teraz pozostaje tylko życzyć miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dużo tych nowości:) ale sporo ciekawych produktów, ten żel z Biolove musi pachnieć obłędnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Cześć imienniczko :) Zazdroszczę tylu nowości do testów. Większość z tych produktów to dla mnie nowości i chętnie bym je wszystkie wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wow, ileż nowości !!! Z synchroline również jakiś czas temu zaczęłam przygodę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale tych dobroci :) sama kilka z nich chętnie bym przygarnęła :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Sporo tego :) Testuj, a ja będę podglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kupiłam tez u Hani paletę Glam Box i w końcu tak jak piszesz cienie nie latają ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!