Zamiast kwiatka kup mi czekoladki

wtorek, marca 08, 2016



MIESZKO Magnifique Special Edition to ekskluzywna kolekcja czekoladek Magnifique w stylu francuskich butików. Przywędrowały do naszego domu za sprawą Klubu Ekspertek Ofeminin w okolicy zimowych świąt. Nie pozwoliłam ich ruszać, póki nie zrobię im zdjęć i tak przeleżały do zeszłego tygodnia. Piękne!




Głęboki smak szlachetnej czekolady z nutką pikantnego chili, aromatyczne płynne karmelowe nadzienie z dodatkiem soli morskiej czy szampański smak podkreślony drobinkami o smaku truskawkowym, uwiodą najbardziej wymagających koneserów czekolady. Właśnie dlatego bombonierka Mieszko Magnifique w świątecznym wydaniu to doskonały pomysł na podarunek dla bliskiej osoby, nie tylko od święta.






Eleganckie pudełko kryje w sobie doskonale wyselekcjonowane czekoladki o niespotykanych smakach:
Coconut Blanc - delikatną, kokosową pralinkę oblaną czekoladą, ozdobioną eleganckim złotym wzorem.
Toffee Pleasure - pralinkę z płynnym toffi i solą morską, oblaną ciemną czekoladą
Double Chocolate - czekoladkę kryjącą w sobie rozgrzewające połączenie kremowej czekolady i chilli.
Nougat Gianduia - wykwintną czekoladkę z nadzieniem z orzechów laskowych.
Strawberry Champagne - pralinka w białej czekoladzie łącząca w sobie smak sylwestrowego szampana i truskawek.




Już dawno nie miałam okazji smakować tak pięknych i tak oryginalnych czekoladek, a czekoladki uwielbiam. Znakomite smaki i wygląd, to to co wyróżnia je od innych na rynku.


Z opiniami innych użytkowniczek możecie zapoznać się TUTAJ.

11 komentarze

  1. Wyglądają pysznie:) Ja właśnie zajadam swoje czekoladki, wolę słodkości niż kwiatki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. mniammm, pycha. uwielbiam słodkości

    OdpowiedzUsuń
  3. O matko a ja tutaj taka głodna siedzę.
    Wieczorem zapraszam na rozdanie z okazji Dnia Kobiet, warto bo fajna nagroda czeka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekoladki wyglądają jak wyższej klasy pralinki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te czekoladki znam i bardzo lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale ochoty narobiłaś ; ))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się trafił taki egzemplarz chłopa, że dostałam i kwiatki i czekoladki :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!