Półkule do kąpieli MDM

niedziela, listopada 08, 2015

Zakochana jestem w kulach do kąpieli. Wiem, że mogłabym robić je w domu samodzielnie. To przecież nic trudnego. Jednak powiem szczerze, że nie mam na to kompletnie czasu. Ostatnio muszę wybierać co jest dla mnie ważne i ważne trochę mniej. Nie mam czasu na wszystko. Doba niestety nie chce się rozciągać, a szkoda ;) Ustawiam sobie piramidę priorytetów. Nie powiem zazdroszczę jak cholera Mineralnej Kasi zapału do kręcenia tego typu rzeczy.

Jakiś czas temu pisałam Wam, że dostałam od męża wielką paczkę z Ministerstwa Dobrego Mydła. Obok cudnych mydeł w paczce mieściły się również półkule do kąpieli. Przez pewien czas po porodzie zmuszona byłam korzystać tylko z prysznica, ale kiedy tylko moje ciało doszło do siebie i mogłam moczyć się w wodzie nieco dłużej, czym prędzej sięgnęłam do mojej paczki. Półkule są tak niesamowicie pachnące i tak śliczne, że początkowo szkoda było mi je wykorzystać. Jednak termin ważności przekonał mnie do pachnących rytuałów ;)  

Poniżej przedstawiam Wam trzy półkule, które umilały mi ostatnie kąpiele. Może skusicie się na chociaż jedną z nich. Wszystkie pachną pięknie i wyjątkowo, ale moje serce skradła ta z mlekiem, miodem i owsem. Po prostu obłęd! Nagietek też jest niczego sobie, bardzo intensywny. Naprawdę polecam ;)





Połówka kuli z mlekiem, miodem i owsem - musujący proszek kąpielowy uformowany w kształt kuli wypakowany po brzegi odżywczymi dodatkami: nierafinowanym masłem shea, olejem ze słodkich migdałów, olejkiem z pestek winogron, pełnym mlekiem i olejem ryżowym.
Pod wpływem ciepłej wody kula rozpuszcza się i musując uwalnia mleko oraz oleje. Po kąpieli skóra staje się gładka i odżywiona, wystarczy spłukać ciało ciepłą wodą i delikatnie osuszyć ręcznikiem, dodatkowe nakładanie balsamu jest całkowicie zbędne.

Skład:
Soda Oczyszczona, Kwasek Cytrynowy, Masło Shea (Butyspermum Parkii), Olej ze Słodkich Migdałów, Olej z Pestek Winogron, Olej Ryżowy, Pełne Mleko, Owies (Płatki), Miód pszczeli, Aromat





Połówka kuli z maceratem z nagietka lekarskiego i suszonym nagietkiem - musujący proszek kąpielowy uformowany w kształt kuli wypakowany po brzegi odżywczymi dodatkami: kojącym maceratem z kwiatu nagietka lekarskiego, nierafinowanym masłem shea, olejem ze słodkich migdałów, olejkiem z pestek winogron, pełnym mlekiem i olejem ryżowym.
Pod wpływem ciepłej wody kula rozpuszcza się i musując uwalnia mleko oraz oleje. Po kąpieli skóra staje się gładka i odżywiona, wystarczy spłukać ciało ciepłą wodą i delikatnie osuszyć ręcznikiem, dodatkowe nakładanie balsamu jest całkowicie zbędne.

Skład:
Soda Oczyszczona, Kwasek Cytrynowy, Masło Shea (Butyspermum Parkii), Olej ze Słodkich Migdałów, Olej z Pestek Winogron, Olej Ryżowy, Pełne Mleko, Nagietek lekarski, Olejek Eteryczny ze Słodkiej Pomarańczy.





Połówka kuli lawendowej - musujący proszek kąpielowy uformowany w kształt kuli wypakowany po brzegi odżywczymi dodatkami: suszem i olejkiem eterycznym z lawendy wąskolistnej, nierafinowanym masłem shea, olejem ze słodkich migdałów, olejkiem z pestek winogron, pełnym mlekiem i olejem ryżowym.
Pod wpływem ciepłej wody kula rozpuszcza się i musując uwalnia mleko oraz oleje. Po kąpieli skóra staje się gładka i odżywiona, wystarczy spłukać ciało ciepłą wodą i delikatnie osuszyć ręcznikiem, dodatkowe nakładanie balsamu jest całkowicie zbędne.

Skład:
Soda oczyszczona, Kwasek cytrynowy, Masło shea (Butyspermum Parkii), Olej ze słodkich migdałów, Olej z pestek winogron, Olej ryżowy, Pełne mleko, Suszony kwiat lawendy, Olejek eteryczny z lawendy wąskolistnej, Linalool (składnik olejku lawendowego).


Każda z nas potrzebuje czasem małego SPA... ;)


18 komentarze

  1. Lubię kule do kąpieli, chętnie skusiłabym się na którąś z prezentowanych przez ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam takie kule ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno nie miałam takich wspaniałości umilających kąpiele :P

    OdpowiedzUsuń
  4. moja mama uwielbia takie kule do kąpieli!

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię robić takie kule do kąpieli, jednak obawiam się że niedługo nie będę miała na nie czasu :P Dlatego myślę że warto raz na czas kupić gotowe, tym bardziej że mają świetne składy !

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak dawno nie miałam okazji zrelaksować się w ich towarzystwie :) Bardzo podoba mi się skład tych kul, muszę ich poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju! Rewelacyjnie prezentują się te kuleczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ajj, uwielbiam :)) Szczególnie lawenda by była świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam domowe SPA i umilacze kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam tego typu produkty, a kulki prezentują się uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ooo, muszę sobie zakupić jakąś kulę i zrobić wieczór dla siebie ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak ja uwielbiam takie rzeczy! Koniecznie muszę nabyć takie cuda! Pozdrawiam i dodaję do obserowanych :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!