WIBO - Fixing Powder

wtorek, listopada 24, 2015

Dziś o pudrze, który wpadł do mojego koszyka w czasie poprzedniej promocji -49% w Rossmannie. Nie sposób było go nie kupić za zawrotną kwotę ok. 5 zł. Tak niewiele wydanych złotówek, a tak dobry produkt wzbogacił moją kosmetyczkę.


WIBO
Fixing Powder



Producent:
Wibo Fixing Powder to półtransparentny utrwalacz makijażu w sypkim pudrze. Matuje, utrwala zarówno podkład i korektor. Zapewnia idealną bazę wyjściową do aplikacji różu i rozświetlacza. Jego drobno zmielona konsystencja ułatwia dopasowanie do każdego rodzaju podkładu. Zawarty w pudrze sypkim Wibo Fixing Powder kolagen działa nawilżająco i regenerująco.




Skład:
Talc, Aluminum Starch Octenylsuccinate, Mica, Magnesium Stearate, Silica, Caprylyl Glycol, Phenoxyethanol, Hexylene Glycol, Hydrolyzed Collagen, Parfum, CI 77499, CI 77491, CI 77492.




Plastikowy, bardzo skromny słoiczek 5,5 g powiem szczerze, nie zachęca do zakupu. Niestety jest to pierwsze, złudne wrażenie i podejrzewam niejedna osoba przeszła przez to obok niego obojętnie. Dopiero bliższe poznanie pozwala odkryć produkt naprawdę warty uwagi. W opakowaniu znajdujemy bardzo dobrze zmielony puder, który nie do końca chwali się bielą, bo wpada w tony beżowe. Po prawidłowej aplikacji jest praktycznie niewidoczny na skórze i pozostawia ją aksamitną w dotyku, zmatowioną dla oka. Kosmetyk jest bardzo lekki, szybko wtapia się w skórę. Dobry efekt na twarzy utrzymuje się przy mojej cerze mieszanej, naprawdę kilka dobrych godzin, nawet w okresie letnim. Nie zauważyłam by powodował przesuszenie mojej skóry, a mam tendencję do przesuszeń i wysypów AZS również na twarzy. W śladowych ilościach może podkreślać jednak suche skórki. Efekt ten mija bardzo szybko, a makijaż wygląda naprawdę pięknie. Coś co wyróżnia go spośród innych pudrów, to na pewno zapach, który jest dość mocno wyczuwalny. Zauważyłam, że ulatnia się on bardzo szybko, co nie zmienia faktu, że może być drażniący w początkowej fazie aplikacji kosmetyku. Puder jest niezwykle wydajny, a w relacji cena do jakości wypada wręcz rewelacyjnie. Szczerze polecam ten puder, nawet jeśli nie w promocji, to w cenie regularnej. Będzie to na pewno dobrze wydane 10 zł.




Wibo naprawdę mnie zaskakuje, a Was?


31 komentarze

  1. Miałam go brać, ale stwierdziłam, że mam już za dużo tego typu produktów - trzeba wykorzystać :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wibo ostatnimi czasami rządzi, wypuszcza same hity w super cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Podobno jest świetny, jak będę w Polsce na pewno go kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie sprawdza się puder z Kryolanu i z Soap&Glory :) Buziaki Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten puder. Towarzyszy mi codziennie od kwietnia. Nie wyobrażam sobie go zamieniać na jaki kolwiek inny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety, ale nie lubię się bawić z sypkimi produktami i z nich zrezygnowałam :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest bardzo dobry, super się u mnie sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten puder i bardzo go lubie. Dla mnie jest to jeden z lepszych pudrów :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja ostatnio mam okazję poznania pudru ryżowego i na razie mi starczy :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Kurcze ja go nie używałam, nawet chyba bym się nie skusila bo chyba jednak na moja mieszana skórę musze używać czegoś mocniejszego :(

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam go i w sumie może być, ale jednak puder sypki z Miyo jest dużo lepszy :) Poza tym, Wibo wkurzało mnie stopniem naperfumowania tego pudru, trochę przyszaleli :D Niemniej, w tej cenie na pewno warto go przetestować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się, że mam go w zapasach ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio wpadło mi ich kilka całkiem udanych kosmetyków, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie go wypróbuję, ale na razie muszę się wstrzymać bo mam za dużo pudrów :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurcze muszę go wypróbować bo z opisu wynika, że mamy podobne cery ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Kuszący jest, co czytam opinię o nim to tylko pozytywną :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super, że jesteś z niego zadowolona, ja mam suchą skrę, bardzo rzadko utrwalam krem bb czymkolwiek, nie przeszkadza mi lekkie rozświetlenie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Już mam swój ideał i nie będę robić zapasów, ale dobrze wiedzieć, że jest taki dobry:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kupiłam na promocji, ale jeszcze nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wypróbowałabym go, ale nie wiem, kiedy mi się to uda, bo mam takie zapasy innych :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Kupiłam go na początku promocji, a pod koniec poszłam po drugie opakowanie, bo tak mi się spodobał. A zapach, chociaż wyczuwalny mnie się spodobał i lubię jak pędzel do pudru nim pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja już znalazłam swojego ulubieńca w tej kategorii:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nigdy nie miałam nic z wibo, ale chętnie rozejrzę się za tym pudrem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Mam go i jest całkiem fajny, ale jednak przegrywa z ryżowym Paese- po dwóch godzinach znów się świecę :(

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze go nie miałam - i raczej prędko nie będę miec, bo mam cały zapas pudrów do spożytkowania, a teraz bardzo rzadko używam :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam go ale przypomina mi bardzo puder z Marizy, którego obecnie używam. :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam go i służy mi podczas każdego makijażu. Idealny :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!