Zapach domu

piątek, listopada 13, 2015

Jesień to czas, kiedy zachcianki w postaci świeczek pojawiają się w naszym domu znacznie częściej. Skuszona ostatnią promocją na stronie Zapach domu (o poprzedniej zapomniałam!) przywiodłam do domu nieznane mi jeszcze świece Heart & Home Scented Candles. Promocja dawała -50% na małe i duże słoje. Ja postanowiłam wybrać trzy małe, a każdy z nich kosztował 14,95 zł.




Słoje tych świec mają oryginalne zakrętki, które sugerują naszej wyobraźni wybrany zapach. Każda ze świec ma palić się 30 godzin. Każda z nich pali się przyzwoicie - nie dymi i wypala się dość równo. Zapachy są dobrze wyczuwalne w pomieszczeniu.




Wybrane przeze mnie zapachy to: Spa (Odnajdź wewnętrzny spokój i równowagę. Delikatny zapach ukoi Twoje zmysły oraz pozwoli zregenerować siły.), Świeże tkaniny (Poczuj orzeźwiający i czysty zapach świeżo wypranych, przyjemnie miękkich ręczników oraz nieskazitelnie białej pościeli.) i Mgła o świcie (Poczuj kompozycję zapachów tak spokojną i relaksującą, jak orzeźwiający, ciepły poranek zapowiadający piękny dzień.).




Skusiłam się też na nowy kominek - Magnum, nieco inny, niż te, które mam w domu. Bardzo stylowy i pięknie wyglądający. Talerz na olejki/woski jest dość spory. Mam tylko nadzieję, że mój wrodzony talent do zbijania przeróżnych rzeczy, nie zadziała w przypadku i tego przedmiotu ;)


A Wy skusiłyście się ostatnio na jakieś umilacze długich wieczorów?


22 komentarze

  1. ja jestem wierna Yankee Candle :D takich świec jeszcze nie widziałam :) chyba muszę bardziej zagłębić się w świecowe tematy

    OdpowiedzUsuń
  2. Mgła o świecie brzmi kusząco :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie poznałabym te zapaszki, oj tak! Buziak kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świeczki maja bardzo ładny i ciekawy designe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świeczki mą miłością <3
    obserwacja?
    KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja dopiero na święta mam zamiar kupić sobie jakiś umilacz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ladny tenn kominek, ile kosztuje?

    OdpowiedzUsuń
  8. Regularnie 49 zł, ale ja go kupiłam w promocji 50%.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mgłę o świecie wąchałam i strasznie mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja muszę zaopatrzyć się w nowe świece i woski do kominka :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo oryginalne te świece :) nie widziałam jeszcze takich :) kominek zachwyca

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych świeczek ale wyglądają taaaak kusząco... :D :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja muszę sobie jakieś świeczki pokupować, bo umilaczy u mnie zero :D

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!