'Podobny do luksusowych perfum..'

niedziela, czerwca 29, 2014

Honey Blossom to chyba jeden z pierwszych wosków, który pojawił się w naszym domu, za sprawą zakupów na stronie goodies.pl. Jest bardzo niepozorny. Bywa słodki. Bywa duszący. Bywa odpychający. ..i wreszcie bywa niezwykle bogaty. Jestem rozłożona na łopatki jego intensywnością i niezwykłym otuleniem jakie z sobą niesie.


Wosk z kwiatowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. 
Wyczuwalne aromaty: słodki miód, żywiczne drewno, piżm oraz frezja.


Buduarowy aromat złożony jest z tak wyjątkowych, drogeryjnych nut jak ciężkie piżmo, słodki miód, świeże, pachnące żywicznym sokiem drewno i esencja wydobyta z serca tradycyjnej frezji. Całość tworzy bukiet wyjątkowo kobiecy i bliźniaczo podobny do luksusowych perfum!


Niech Was nie zmylą te kwiatki na etykiecie! W żadnym wypadku nie jest to zapach delikatny i odpowiedni na cieplejsze dni. Moim zdaniem to całkiem intensywny, dość specyficznych zapach, który momentami może przynieść ból głowy. Swoją intensywnością i pozorną słodyczą przenika nawet przez drzwi i często niesie się u nas nawet poza naszym mieszkaniem ;)


...i pomijając te wszystkie epitety, jakie wystosowałam wyżej, to zapach dla mojego nosa naprawdę przyjemny! Taki, który rzeczywiście mogłabym nosić na swojej skórze każdego wieczoru i byłabym z niego w 100% zadowolona.


W pierwszej chwili naprawdę uwalnia nuty kwiatowe, ale nuty drzewne są moim zdaniem tymi, które naprawdę przeważają szalę i ku niepocieszeniu niektórych zostają na dłużej, dając się przez chwilę przełamać słodyczy miodu... Jestem absolutnie zakochana w tym zapachu ;)


19 komentarze

  1. Mam ten wosk i czeka na swój moment : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się podoba, chociaż mam też ładniejsze zapachy :)

      Usuń
  2. Mnie on śmierdzi proszkiem do prania :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo możliwe, bo mój teść też tak powiedział :))

      Usuń
  3. Dawno nie kupowałam nowych wosków . Pora chyba na jakis nowy. Tego nie miałam a wyglada cudnie.


    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o kolorystykę, to ta jest zdecydowanie moja :)

      Usuń
  4. to jedn z moich ulubionych wosków yankee, jest cudny

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten wosk i bardzo go lubię :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło jest czytać, że nie tylko ja mu uległam :)

      Usuń
  6. tego zxapachu jeszce nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja lista wosków rośnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja nie miałam jeszcze okazji sprawdzić takich cudowności, więc chyba najwyższy czas :) Fajny klimacik zdjęć, takie ukojenie... lubię To! O! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. zdaje się, że go nie miałam, a po Twoim opisie mam chcicę:D
    na wosk oczywiście:P

    :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu się zebrać i kupić kilka świeczek i wosków z YC :)

    teenageladym.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. zawsze zadziwiał mnie fenomen tych świec ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!