Kiedy kurier staje u mych drzwi!

piątek, lutego 07, 2014

Kiedy przychodzi paczka od Pań Erisek, czuję się tak, jakby znów nadeszło Boże Narodzenie ;) Wczoraj znów, niespodziewanie takie Boże Narodzenie nadeszło! Nawet nie da się opisać tej frajdy jaką mam, gdy otwieram paczkę, a moim oczom ukazuje się tak wiele kosmetyków. Same nowości, których nie miałam okazji jeszcze w mojej łazience gościć. 


Lirene - Body BB, Fluid-balsam do ciała do jasnej karnacji
Lirene - Body BB, Fluid-balsam do ciała do ciemnej karnacji


Lirene Youngy 20 + Balsam z jabłkiem - zmysłowa jędrność
Lirene Youngy 20 + Balsam z mango - kojąca regeneracja
Lirene Youngy 20 + Balsam z oliwką - głębokie nawilżenie


Lirene, CITY Protect, Pierwszy krem przeciwzmarszczkowy na dzień 25+
Lirene, CITY Protect, Pierwszy krem przeciwzmarszczkowy na noc 25+
Płaszcz przeciwdeszczowy


Lirene, Miodowy nektar do mycia ciała
Lirene, Migdałowe mleczko do mycia ciała


Lirene, Regenerująco - nawilżający krem odżywczy do cery suchej
Lirene, Odżywczy krem łagodzący do cery naczynkowej


Under Twenty, Termoaktywny peeling wygładzający
Under Twenty, Płyn micelarny o działaniu antybakteryjnym
Under Twenty, 2 w 1 - aktywny korektor punktowy & maskujący fluid punktowy


Lirene, Tonik wybielający 3 w 1
Lirene, 3 w 1 żel myjący + peeling + maska


Lirene, Nawilżający krem zmieniający się w rozświetlający fluid, 02 naturalny
Lirene, Glam & Matt DUO Effect, SPF 15, 01 jasny
Lirene, Glam & Matt DUO Effect, SPF 15, 02 naturalny


Lirene, Goldem Charm, Balsam magia złota na skórze


Pharmaceris A, Lipo - Protect, Regenerujący krem ochronny do rąk


Torebka z konikiem ;)

Kiedy mój mąż zobaczył paczkę, powiedział, że nie mam już żadnej wymówki, jeśli w najbliższym czasie wybiorę się na zakupy kosmetyczne ;)

---

Dziękuję pani Aniu! :)











23 komentarze

  1. Gratuluję i jednocześnie zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem nieszczęśliwa posiadaczką podkładu glam&matt. Bubel nad buble: oksyduje, ściera się nierównomiernie.. dno i tona mułu...
    Torebka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile fajnych rzeczy, naprawdę świetna współpraca! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tego gratulacje ;) a torebka jest genialna tez bym taka chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję i zazdroszczę paczki :) Torebka jest śliczna !

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje :) Uwielbiam produkty z Lirene.

    Pozdrowienia z Bawari

    Kaasiaa90 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudowny zestaw, gratuluję rewelacyjnej współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje cos pieknego ;))

    OdpowiedzUsuń
  9. Również gratuluję. Lirene jest świetną marką ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. znajdę Cię i porwę te wszystkie cuda! :D

    ps. wreszcie Cię znalazłam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o nie, o tamtych 'mądrościach' wolałabym zapomnieć :D
    jesteś niczym koleżanka ze szkolnych lat! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. ani ja już nie jestem Margolcią, ani Ty an(e)tkiem, ale w każdej wersji Cię lubię :) i tak dla mnie będziesz Antkiem!

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna zawartość paki :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ dużo świetnych produktów! Udanego testowania i czekam na recenzje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja dostałam taką samą torebkę jedynie z pieskiem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Marzy mi się jakaś torebka z filcu!

    OdpowiedzUsuń
  17. No proszę, drzwi piękne to i paczuszka piękna :D

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!