Weszłam tylko po kalendarz!

poniedziałek, grudnia 30, 2013

Zmuszona dziś byłam do podróży pociągiem.
Ogólnie z tym podróżowaniem między Toruniem a Bydgoszczą jest coraz lepiej,
bo dziś pokonałam tę drogę zwykłym pociągiem (do Bydgoszczy) w ciągu 40 minut.
Cieszy to tym bardziej, bo bywały czasy,
że tak krótką trasę trzeba było pokonywać 
w ciągu 1,5h i to pociągiem TLK... (bez komentarza)

Sama podróż upływała mi bardzo miło, bo czytałam sobie książkę.
Ludzi też nie było wiele, chyba wszyscy jeszcze urlopują,
a studenci nie muszą na stancje wracać ;)

Szykując się do drogi powrotnej, 
wstąpiłam na dworcu do saloniku Relay w poszukiwaniu
nowego, zdzieranego kalendarza, bo taki rezyduje zawsze w naszej kuchni.
Natomiast my, nie kupiliśmy jeszcze kolejnego.
Dotychczas kupowaliśmy zawsze ten, który był dołączony do herbaty Dilmah,
ale w tym roku nie udało nam się go zdobyć.

Oprócz kalendarza, kupiłam oczywiście coś jeszcze...
Do samych gazet, pewnie nawet nie zajrzę - 
- z tego też względu praktycznie ich już nie kupuję,
ale zainteresowały mnie "dodatki" ;)


Jako pierwszy 'wpadł' mi do ręki flesz (chociaż ani razu nie kupiłam go do tej pory),
a w nim za całe 2,49,- (z gazetą!) Mleczko pod prysznic od Luksji.




Odchodząc już do kasy, spojrzałam na folię, w którą opakowany był Cosmopolitan (3,99,-)
i okazało się, że w styczniowym numerze są 4 karty/kupony zniżkowe.
Nie ukrywam, że kupiłam gazetę dla zniżki do  sklepu H&M ;)




H&M - 30zł przy zakupach min. 150zł (ważna do 11.01.2014r.)
Empik - 20 zł przy zakupach od 100zł (ważna w dniach 02.01.2014r. - 14.01.2014r.)
DUKA - 40zł przy zakupach za min. 200zł (ważna do 08.01.2014r.)
Pandora - 30zł przy zakupach za min. 150zł z kolekcji Pandora Essence Collection (ważna do 15.01.2014r.)



Z tego posta nie wynika nic innego, jak tylko to, 
że znów muszę iść na zakupy, bo karty same się nie wykorzystają.. ;)

11 komentarze

  1. również chciałam kupić flesz, ale niestety nigdzie nie udało mi się go dostać :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Skorzystam z karty do Empiku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobrze wiedzieć :D Może skuszę sie na Cosmo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też pisałam o tym COSMO u siebie. Trudno, kupony trzeba wykorzystać a zakupy same się nie zrobią ;) A flesz opłaca się kupić dla samego mleczka. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  5. esPe, ja dopiero teraz zajrzałam do Twojeg pełnego profilu - my sąsiadki przez rzekę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha, morał najlepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. no proszę, tylko po kalendarz :) kupony kuszące!

    OdpowiedzUsuń
  8. maaaaam i ja Flesz z mleczkiem :D ladnie pachnie :) mleczko, nie flesz :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałam kupić ale nie znalazłam ;(

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!