Iście sylwestrowy Sparkler Glamour Gloss in Diamond Dust :)

wtorek, grudnia 31, 2013

Nasz tegoroczny Sylwestrem będzie zwyczajnym wieczorem.
Trochę żałuję, że nie dałam się skusić na żadną wycieczkę czy wyjazd..
Jednak z uwagi na to, jak ten rok się dla nas kończy,
chyba nie będzie aż tak źle, jeśli spędzimy go u mojej mamy w domowych kapciach..

Żeby poczuć się trochę lepiej,
sprawiłam sobie bardziej mocny (jak na mnie!) makijaż.
A kiedy przeszukiwałam pudełko z kosmetykami,
natknęłam się na to oto cudo.. :)




Kiedy spojrzałam na opakowanie, od razu pomyślałam o Marie,
która podesłała mi ten błyszczyk swego czasu
wraz z odlewkami High Beam'ów :)

Pomyślałam, że będzie to doskonały moment na użycie tego błyszczyka,
bo tak jak widać na trzecim zdjęciu, ma dość dużo opalizujących drobinek,
które niekoniecznie dobrze będą wyglądały na co dzień.

Dziś jest Sylwester, więc nic się nie stanie,
jeśli tę błyskotkę sobie ponoszę ;)

Mimo złudnego koloru w opakowaniu, na ustach błyszczyk jest całkowicie bezbarwny.
Widać jedynie mnóstwo roziskrzonych drobinek.
Przy okazji daje uczucie fajnych, mokrych ust,
które ja w błyszczykach bardzo lubię.
Same przyjemności!


---

Wszystkiego dobrego w Nowym Roku!

Do napisania.. ;)

8 komentarze

  1. Ciekawa jestem jak błyszczyk wygląda w rzeczywistości.
    Dobrego roku!

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci udanego Sylwestra jak rownież dobrego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  3. Szczęśliwego Nowego Roku! ;)
    Jestem ciekawa jak błyszczyk prezentuje się na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma bardzo ciekawe opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak to wygląda fajnie ciekawie jak prezentował się z całym makijażem :)
    zapraszam też do siebie http://mojezycieipasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ciekawa rzecz :D powodzenia w nowym roku :)))

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!