Spędzam czas na szukaniu nowych firmoowek

niedziela, listopada 24, 2013

Minęły blisko 4 miesiące odkąd na moim nosie królują okulary z firmoo.com. Pisałam o nich w jednym z sierpniowych postów. Okulary spisują się naprawdę świetnie, jedynie ja, przez moją totalną nieuwagę porysowałam w pracy jedno ze szkieł. Nie jest to rysa, która przeszkadza w użytkowaniu okularów, jednak ja "widzę" ją na tym prawym szkle, a raczej wiem, że ona tam sobie jest ..i jest to coś, co mnie drażni! :)


Moje obecne firmoowki prezentują się tak..



Próbuję upolować kolejne, jednak model, który wpadł mi tym razem w oko, jest chyba dość chodliwy i praktycznie za każdym razem, kiedy wchodzę na stronę jest niedostępny. Tymczasem polecam Wam zakupy na tej stronie, mimo, że zakup oprawek i okularów online to całkiem ryzykowna sprawa, gdyż nigdy nie mamy pewności czy konkretna para oprawek będzie dla nas odpowiednia.


Miłej niedzieli! :)

17 komentarze

  1. Ja właśnie dostałam ponowną propozycję od firmoo na kolejną parę i ucieszyłam bardzo bo moje firmoowki też się trochę porysowały (z mojej winy...). I choć jest to faktycznie trochę ryzykowne żeby wybierać oprawki przez internet to taka forma bardzo mi się podoba i myślę że ceny są tak konkurencyjne że warto zaryzykować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wzięłam oprawki przypominające kształtem moje poprzednie.. :))

      Usuń
  2. Fajny model, taki klasyczny ale jednak coś się na nim dzieje. Ja skusiłam się niedawno na takie oprawki, które wydaje mi się, że zrobią ze mnie pyzę ale co tam. Kto nie ryzykuje ten nie ma nowych gogli ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje mają swoje "akcenty", ale są dość klasyczne, tak jak mówisz :) Pracuję w przedszkolu, nie mogę wyglądać zbyt ekstrawagancko w pracy ;)

      Usuń
  3. przypominasz mi moją kolezanke:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ludzie często mówią, że im kogoś przypominam :))) Często nawet zaczepiają mnie w różnych miejscach i pytają czy nie jestem kimś innym.. ;)

      Usuń
  4. Mnie też takie drobne szczegóły typu ryska strasznie denerwują. Miałam kiedyś piękne okulary i przez przypadek porysowała mi się oprawka - już nie potrafiłam się nimi tak cieszyć jak wcześniej i przestałam je nosić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja użyłam specjalnej pasty, która wypełnia rysy w szkle. Rysa jest trochę płytsza i kiedy noszę okulary, to ktoś na pierwszy rzut oka jej nie widzi, ale właśnie(!) - ja wiem, że ona tam jest ;)

      Usuń
  5. Bardzo ładne w nich wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Osobiście bym się nie odważyła kupić sobie okularów przez internet, ale Tobie życzę powodzenia w polowaniu na wymarzone oprawki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bym nie kupiła oprawkę przez internet, bo często mi się coś podoba, ubzduram sobie, że mogę w tym świetnie wyglądać, a w rzeczywistości nawet w domu bym w tym nie chodziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. We're a gaggle of volunteers and starting a new scheme in our community.
    Your website offered us with useful information to work on.

    You have done a formidable task and our whole group shall be thankful
    to you.

    Feel free to visit my page ... Kamerzysta Kielce

    OdpowiedzUsuń
  9. I'm having a little problem I cannot seem to be able to subscribe your feed, I'm using google reader fyi.
    jeux de foots

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja teraz szukam sobie na tej stronie okularów ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!