Paczka z Malinowego Klubu

sobota, czerwca 15, 2013

Przedwczoraj przyszła do mnie paczka z "Malinowego Klubu"
Swoją drogą, nadana również w Toruniu.. ;)

Z pewnością będę miała co testować przy okazji pory letniej, 
przy okazji biegania i wszechobecnego słońca.. :)




W skład paczki wchodzą:

Eveline Slim Extreme 4D Złote serum wyszczuplająco-modelujące - stymuluje proces spalania tkanki tłuszczowej i pozwala na uzyskanie perfekcyjnie proporcjonalnych kształtów.Złote serum pozostawia na skórze delikatny film, tworząc niewidzialny gorset rozświetlający i wygładzający ciało – subtelnie mieniący się złotymi drobinkami.

Eveline Slim Extreme 4D Złoty peeling-masaż drenujący z kofeiną - innowacyjna formuła bogata w aktywne mikrogranulki delikatnie usuwa obumarłe komórki, likwidując szorstkość i łuszczenie się naskórka. Rewitalizujący masaż odświeża i dodaje energii, pozostawiając skórę jedwabiście gładką.




Eveline ExtraSoft bioOLEJEK ARGANOWY Luksusowy balsam odżywczo-energizujący - łączy zmysłową przyjemność stosowania ze skutecznością działania. Doskonale dobrana kompozycja cennych składników aktywnych, błyskawicznie przywraca skórze jędrność i elastyczność.Formuła wzbogacona o bioolejek arganowy i biokwas hialuronowy, w połączeniu ze szwajcarską recepturą, intensywnie odżywia i na długo nawilża skórę.

Eveline BioHYALURON 4D KWAS HIALURONOWY Kremowy balsam do ciała SOS - został opracowany specjalnie z myślą o codziennej pielęgnacji bardzo suchej, szorstkiej i wrażliwej skóry, wymagającej głębokiej regeneracji i odżywienia.




Zbiegiem okoliczności, ostatnio recenzowałam inne serum od Eveline. 
Lubię ich produkty, więc myślę, że używanie tych kosmetyków okaże się przyjemnością..


4 komentarze

  1. Też dostałam Malinową paczkę :) Jestem ciekawa efektów po serii 4D :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z niecierpliwością czekam na recenzję serii 4D ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ulala kochana... zapowiada się ciekawe testowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Genialna paczka :) Uwielbiam kosmetyki Eveline :) Jestem ciekawa serii 4D :)


    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!