Przyjemności | #1/2020

niedziela, lutego 16, 2020

Nic tak dobrze, nie wpływa na nasze samopoczucie, jak małe przyjemności. Wszystko w tych czasach jest tak ulotne, że ja naprawdę zapominam, by cieszyć się z rzeczy najmniejszych. Oczywiście są rzeczy, których tu pokazać nie mogę lub nie chcę. Te najbardziej prywatne z życia codziennego zachowam dla siebie, ale te namacalne mogą i powinny znaleźć się tutaj. Styczniowe przyjemności (niestety) pojawiają się z małym opóźnieniem.


W ostatnim czasie zakupy w sklepach odzieżowych biorą górę nad kosmetykami, nie detronizują jednak biżuterii, której coraz więcej pojawia się również na moim Instagramie. Wybaczcie, nie jestem minimalistką!
Najbardziej cieszą mnie rzeczy kupione w małych butikach, gdzie pojawiają się w naprawdę małej ilości, w porównaniu z sieciówkami. Cały czas zadziwia mnie jak dobrze potrafią być wykonane i naprawdę oryginalne. Biała bluza z uroczymi falbankami, to jeden z moich ostatnich ulubieńców. Upolowana w grudniu Lolita dopełnia moje szczęście ;)


Styczeń był miesiącem pozornego spokoju i intensywnej gonitwy. Brzmi paradoksalnie i jedno zaprzecza drugiemu, ale trzy razy do roku przeżywam ten stan i nawet po 12 latach pracy, nie jestem w stanie do tego przywyknąć. Z jednej strony to powinno być mi już dobrze znane, a z drugiej strony ciągle uczę się, że niczego nie można być pewnym. Dlatego tak ważne było celebrowanie każdej chwili dla siebie, nawet tej w szarych getrach na tyłku, z maseczką na twarzy i radością w oku skierowaną na małą błyskotkę. Znajdź w ciągu dnia chociaż 10 minut spokoju, dla siebie.


W momentach, gdy czasu było nieco więcej, a raczej, gdy dziecko moje osobiste spało, ja zarywałam noce oglądając seriale. Najbardziej trafionym okazała się być (nielubiana początkowo) Sukcesja, która jak stare przysłowie głosi "z rodziną najlepiej wychodzi się na zdjęciu". Jeśli macie ochotę na "odurzającą mieszankę cooneyowskiej farsy i szekspirowskiej tragedii", to ten serial jest naprawdę dla Was. Niesamowita mieszkanka absurdu i błyskotliwych dialogów w wykonaniu rodziny Royów poleca się na wieczór.



Wyświetl ten post na Instagramie.

Im jestem spokojniejsza, tym bardziej JESTEM, tym więcej czuję, słyszę i czytam pomiędzy wierszami. W tym pozornym trwaniu, w głębokiej ciszy, nareszcie słychać...prawdę. . W końcu w większości, śnimy na jawie cudze sny, nie znając kompletnie własnych, i bierzemy najchętniej te, co najdotkliwiej krzyczą. . Przypominam, że już za dwa tygodnie odbędą się pierwsze moje KOBIECE WARSZTATY. Dwa pełne dni nasączone ciszą, oddechem i kobiecym kręgiem. Dwa wyjątkowe dni pod innym imieniem, pachnące ogniskiem i magicznymi rytuałami. Kameralne, żeby nie zagłuszyć przypadkiem SIEBIE 🙌🧡 . Link do szczegółów w bio, i pamiętaj, czekam właśnie na CIEBIE ✨🔮🧘🏿‍♂️ . . • m a k e t h e r e b e l l i o u s c h o i c e . . . t o s l o w d o w n 💝 . . photo by @mateusznasternakphotography , make up @pawelczakjoanna __________ #womeninspiringwomen #theartofslowliving #womencamp #livemoremagic #feelblessed #itsme #womenafter40 #feminine #alliseeispretty #enjoythesilence #sisterhood #imeverywoman
Post udostępniony przez Maia Sobczak (@qmamkasze)

Ostatnią, ale chyba największą przyjemnością minionego miesiąca, była odkryta na nowo Maia Sobczak. Kobieta pełna miłości, ciepła. Osoba celebrująca życie i czerpiąca z niego jak najwięcej. To przez nią śpiewam w samochodzie, próbuję nowego i staram się panować nad sobą ;) No powiedz, jak nie uśmiechnąć się do niej?!

 Chyba qmamkasze! Do napisania!

9 komentarze

  1. uwielbiam le premier parfum, teraz ten zapach nie jest już łatwo dostępny

    OdpowiedzUsuń
  2. Małe przyjemności chyba cieszą najbardziej :) film z chęcią obejrzę, nawet trochę mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzeba się cieszyć z małych rzeczy:) Ten serial to chyba coś dla mnie:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Codziennie podarowuję sobie małe małe przyjemności. Lubię żyć w harmonii ze sobą i swoim organizmem :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Każda kobieta zasługuje na troche przyjemności :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wpis! Tak jak ktoś wyżej napisał - każdemu z nas należą się momenty przyjemności :) Dla mnie taką chwilą było zapisanie się na studia do Wyższej Szkoły Biznesu - National Louis University. Bardzo się cieszę, że mogę dalej się rozwijać w dziedzinie, która niesamowicie mnie interesuje. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. W 100% się z Tobą zgadzam - każda kobieta zasługuje na odrobinę przyjemności :) Mi zawsze radość sprawiało palenie papierosów, co niestety nie jest zdrowym nawykiem. Niedawno jednak odkryłam stronę z akcesoriami tytoniowymi z CBD, co stało się dla mnie ciekawą alternatywą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Miło poczytać o Twoich przyjemnościach. U mnie są to wszelkie rzeczy związane z moim hobby. Uwielbiam m.in. dbać o moje rybki, ponieważ sprawia mi to dużą satysfakcję. Przykładowo niedawno zamówiłam rośliny akwariowe i prezentują się przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla mnie przyjemności to m.in. udane życie erotyczne. W celu zapobiegnięcia nudzie oraz rutynie w łóżku postanowiłam zamówić kilka gadżetów, które urozmaiciły moje życie seksualne. Najbardziej jestem zadowolona z dilda.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!