2020 po raz pierwszy| O urwanym blogmasie... | 20 faktów o mnie

poniedziałek, stycznia 06, 2020


Zeszłoroczny blogmas urwał się na blogu gdzieś pod koniec swego trwania. Przyznaję, że jest to swego rodzaju moja porażka, bo chociaż na Instagramie starałam się dotrwać, do końca, tak tu nie miałam już ani czasu, ani serca sztucznie ustawiać daty czy pisać po czasie, byle tylko dokończyć. Poddałam się z tym naszym strasznie chorobowym grudniu i postanowiłam chociaż przetrwać te święta. Czasem po prostu niczego nie da się zaplanować.


Jutro, po prawie miesiącu chorobowego i dni wolnych, wracam do pracy, a moje prywatne dziecko wraca do seckola. Przepłynęła dziś przez nas fala buntu, niepewności i niezadowolenia. Trudno okiełznać myśli i budzik, który zadzwoni za kilka godzin.

Jedno jest pewnie, pomyślałam sobie dziś, że chyba powinnam reaktywować to miejsce. Może nie do końca w takiej czysto kosmetycznej formule, jak do tej pory, ale warto by było spróbować pomarudzić i o czymś innym. Chciałabym.

Nigdy nie wyprowadziłam tu na światło dzienne wpisu typu 20 faktów o mnie i zdecydowałam, że chyba w tym pierwszym tygodniu, który powinien być tygodniem na rozruszanie się, pozwolę sobie na takie pisadło. Zacznijmy zatem ;)


1. Mam na imię Aneta, a moje drugie imię to Ewelina.

2. Moje włosy przez 90% czasu mają b a d   h a i r   d a y.

3. Nie lubię dostawać czerwonych róż, bo lubię lilie (tak, te o pogrzebowym zapachu!).

4. W tym roku skończę 37 lat, więc spokojnie jestem już podwójnie pełnoletnia.

5. Od ponad 7 lat mieszkam w Toruniu.

6. Chyba już 12 lat farbuję włosy na bardzo jasny blond i tylko raz odpadła mi połowa włosów ;)

7. Lubię jeść, szczególnie w nocy.

8. Uwielbiam majonez!

9. Lubię piec ciasta.

10. …ale nigdy w życiu nie upiekłam dobrego biszkoptu, no nie umiem ;)

11. Jestem uzależniona od herbaty.

12. …tak bardzo nie lubię rano wstawać i to wcale nie dlatego, że mogłabym żyć w nocy.

13. Chyba mam w sobie dużo cech autysty.

14. Pracuję z dziećmi niepełnosprawnymi intelektualnie.

15. Nie noszę gotówki w portfelu.

16. Mam prawo jazdy już ponad 9 lat, ale dopiero 3 rok jeżdżę sama. Nadal nie lubię prowadzić, chociaż to znacznie ułatwia mi życie.

17. Podłoga w naszym mieszkaniu jest zawsze tak czysta, „że można z niej jeść”. Zauważę każdą plamkę!

18. Kocham zakupy na Aliexpress.

19. Za zakupy w Kruku powinnam mieć Złotą Kartę ;)

20. Bardzo nie lubię śniegu!  



Ale szybko mi poszło! ;)

6 komentarze

  1. Bardzo fajny wpis :) muszę odwiedzić Toruń.

    OdpowiedzUsuń
  2. No pewnie, że reaktywować😁 W takiej formie jaka Ci w duszy gra, po prostu😊
    Moje włosy też często mają bad hair day😜 Lubię nocne życie i nie znoszę wstawania o świcie😅 Jedzenie w nocy też i herbata musi być!😁 Śnieg jest bardzo be i zawsze marzę o całkowicie bezśnieżnej zimie😜 Gotówki też nie noszę - plastic is fantastic😂 No mamy sporo wspólnego, ale to wiadomo😆

    Choć tym z podłogą nie mogę się pochwalić😅 Nie znoszę jej myć🙈😂

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wpis, lubię takie czytać :). Może dlatego, że zawsze znajdę kawałek siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny wpis na początek roku. Ja też nie lubię czerwonych róż... nie znoszę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny pościk, bardzo miło poznać bliżej :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!