Polecam z Aliexpress #2 | Chińskie Allegro | Zakupy

czwartek, sierpnia 08, 2019

Kiedy zamierzasz napisać posta, to chyba najlepiej napisać go od razu. Tak jest przynajmniej w moim przypadku. Długie zwlekanie, odkładanie nie wychodzi mi zazwyczaj na dobre, gdyż efekt jest taki, że pisanie cięgnie się długimi tygodniami. Nic na to nie poradzę, że ostatnio (będąc tak naprawdę na urlopie) po całym dniu mam ochotę się tylko położyć ;) Chińskie zakupy na Aliexpress za to wciągają niesamowicie i to mogę spokojnie zrobić leżąc, przy użyciu telefonu. W Chińskim Allegro absolutnie nie mam zaległości!


Jeśli podróżujecie, to przydadzą Wam się małe saszetki, do których można przelać np. szampon lub odżywkę. Nie dość, że są całkiem praktyczne, to i wygląd mają całkiem przyjemny dla oka. Są bardzo dobrze wykonane, nie śmierdzą plastikiem, nadruk się z nich nie zmywa i nie przeciekają. Na urlop w sam raz ;)


Ozdób do paznokci jest na Aliexpress multum! Mają dobrej jakości pyłki, brokaty, folie czy drobne elementy do wtapiania w trakcie stylizacji paznokcia. W tych zakupach naprawdę można popłynąć, a ceny są o niebo niższe, niż nad Wisłą.

Kiedy ma się dziecko, a w szczególności córkę, warto spojrzeć w kierunku wszelkich błyszczących naszywek. W ostatnich dwóch sezonach modne są cekiny i na Chińskim Allegro można je znaleźć w naprawdę korzystnej cenie.  Do wyboru są te naszyte metodą tradycyjną i te odwracane. Można dostać oczopląsu! Moje dziecko jest zadowolone i mój polski portfel też ;)


Torby - siatki na zakupy przeżywają obecnie swoją drugą młodość. Był już taki moment, że wstyd było z czymś takim do ludzi wyjść, ale znów nadszedł  czas, kiedy to plastikowe, logowane torbaszki stały się nieekologiczne, więc do łask wróciły siaty ;) Z uwagi na to, że w Polsce kawałek takiej siatki potrafi kosztować ciężkie monety, warto poczekać i zamówić je oczywiście na Aliexpress.


W naszym domu powodzenie mają również różnego rodzaju naprasowanki na ubrania. Wszelkie kotki, sowy i inne stworzenia są u nas mile widziane. Aplikacja ich jest niezwykle łatwa, a i żywotność w czasie prania też nie budzi żadnych zastrzeżeń.

Wzorniki do lakierów do paznokci kosztują na Aliexpress naprawdę grosze, więc jeśli tylko jesteście w stanie trochę poczekać, to nie warto ich kupować w Polsce. Można trafić na naprawdę fajne zestawy.


Wszelkie zakupy na Aliexpress polecam Wam robić za pośrednictwem chociażby Refundera, ponieważ każdy zakup, to kilka groszy do Waszego konta. Korzystam z tej strony już kilkanaście miesięcy i mój zakupoholizm dorobił się już dwóch wypłat ;) Polecam!

 

39 komentarze

  1. Potrafisz popłynąć na Ali😂 Ostatnio dawno nie zamawiałam, ale pragnę tej siaty i jakichś pyłków 😆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jestem tam stałym bywalcem :D Teraz jak wiesz idzie jeszcze kiecka Elsy :D

      Usuń
  2. Dwa razy zamawiałam na Aliexpress. Niby wszystko ok, ale jakoś nie potrafię wyszukać jakichś korzystnych dla mnie ofert.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto zapisać się do jakiejś grupy na FB i wtedy dziewczyny podrzucają różne oferty :)

      Usuń
  3. Widzę, że zamawiamy bardzo podobne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zakupy, chętnie tam zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zakupy, ja najczesciej na Ali kupuje pedzelki do makijazu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi się zdarzyło kilka razy i byłam zadowolona :)

      Usuń
  6. bardzo często robię zakupy na ali :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja rzadko tam zamawiam, nie lubię czekać :P. Te saszetki na wakacje, świetna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już przywykłam do tego czekania. Chociaż ostatnio moja czerwona sukienka w kropki przyszła w dwa tygodnie :D

      Usuń
  8. U mnie po powrocie listonoszki z urlopu ( tak poczta nikogo nie wysłała na rejon w zastępstwie ) dostałam kilkanaście przesyłek :D Oj nie lubi mnie listonoszka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mój listonosz po tylu latach już jest przyzwyczajony :D tylko właśnie ten z zastępstwa jest niezadowolony :D

      Usuń
  9. Ja zamawiam głównie casy do telefonu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobre zakupy to podstawa! Z tego co widzę większość listonoszy oraz kurierów wie czego można się spodziewać =D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja lubię kupować skarpetki na Ali ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli chodzi o takie pierdółki, których nie potrzebujemy szybko, to tak ali to dobre miejsce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdzie indziej nie można znaleźć takich rzeczy jak na ali :) Lubie zamówić stamtąd kilka klamotów :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe produkty, choć trochę sie boje tego chińskiego allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Już dawno nie zamawiałam na Ali, chyba muszę zajrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jakoś ciągle nie mogę się przekonać do Aliexpress. Długi czas oczekiwania na przesyłkę mnie odrzuca, poza tym obawiam się, że jak wejdę, to się uzależnię xD. Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe produkty. Ja nigdy tam nie zamawiałam, ale wiem, że sporo osób tam kupuje.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie ma jak Ali :) ja też mam kilka rzeczy na oku więc chyba czas zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie zamawiałam z tej strony. Szkoda, że ten czas oczekiwania jest tak długi ;d

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja również nigdy nie robiłam tam zakupów. Może kiedyś się zdecyduję

    OdpowiedzUsuń
  21. cuuda! już dodałam parę rzeczy do koszyka hah :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy wiecie może w jaki sposób na komputerze wyświetlić tylko produkty które są wysyłane z polskiego magazynu? Żeby wysyła nie "szła" dłużej niż 5 dni? Na telefonie jest taka opcja ale na komputerze niema ;-/

    OdpowiedzUsuń
  23. Na tej platformie można kupić wiele ciekawych dodatków do wnętrz. Niedawno wprowadziłam się do nowo wybudowanego przez nas domu i zamówiłam kilka rzeczy. Swoją drogą zastanawiam się również nad wykupieniem ubezpieczenia budynku.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!