34 wiosna

czwartek, kwietnia 27, 2017

Zaliczam dziś 34 wiosnę w moim życiu. Nie jest ona może najpiękniejsza (za oknem), ale kalendarz się nie myli i dokładnie 34 lata temu przepchałam się na ten świat ;) Nie czuję się starsza, mądrzejsza, brzydsza czy piękniejsza. Nie postanawiam, nie wymyślam, nie wydziwiam. Mam córkę i męża ...i jestem szczęśliwa. Reszta to tylko poboczność. Zrobiłam sobie w tym roku urodzinowy prezent i postawiłam na własne pl. Tak, po ponad 5 latach zdecydowałam się sama, bez niczyjej pomocy, nie bez chwili grozy, przenieść mojego bloga na własne miejsce.

I oto jest! allicandoiswriteaboutit.pl Adres może i nadal nie jest najłatwiejszy, ale jest ;)


18 komentarze

  1. Gratuluję i życzę wszystkiego najlepszego! ;* Sto lat! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego! Świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego co najlepsze w dniu urodzin!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję przeniesienia bloga.
    Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin 😘😘

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję własnego PL i jestem pełna podziwu dla Twoich zdolności!:D Wszystkiego najlepszego raz jeszcze, niech szczęście dalej Ci sprzyja (możesz też wysłać trochę do mnie:D),

    OdpowiedzUsuń
  6. Sto lat ! I gratuluje własnej domeny :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Spełnienia marzeń :) Ja przeszłam rok temu i nie żałuję, super decyzja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, nie ma to jak postęp :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego Kochana, spełnienia wszystkich życzeń urodzinowych :) Ja też rozważam swoje pl., ale jakoś ciągle ręce nie dochodzą... może na swoje 38 we wrześniu... ? Podsunęłaś mi idee :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny prezent sobie sprawiłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego i gratuluję własnego "PL"! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tego samego dnia kończyłam 32 :) Nad własną domeną myślę intensywnie :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!