Bell Secret Garden - przegląd kolorów

wtorek, kwietnia 25, 2017


Secret Garden, to limitowana kolekcja BELL dostępna wyłącznie w sieci sklepów Biedronka w okresie 04-05/2017. W skład tej kolekcji wchodzą błyszczyk do ust, wielokolorowy puder korygująco -upiększający, serum powiększające usta oraz lakiery do paznokci w pięknych wiosennych barwach. 
Za sprawą pudełka Only You Box "Rozkwitnij wiosną" mam przyjemność gościć w domu całą gamę lakierów z tej serii.




Kolekcja lakierów do paznokci BELL Secret Garden, to kolekcja przepięknych, wiosennych lakierów w 6 inspirujących, kwiatowych odcieniach. Tajemnicze kolory magnolii i niezapominajki, wyraziste barwy orchidei i róży nadadzą stylizacji lekkości i dziewczęcości.


03 Secret Flower - piękny morski kolor, opalizujący; 01 Magnolia - nude bardzo wpadający w rozbielony, brudny róż opalizujący na złoto; 04 Orchid - fiolet lekko opalizujący na złoto


05 Tulip - piękny pomidorowy pomarańcz; 06 Rose - cudowna czerwień!; 02 Forget Me Not - pastelowy niebieski opalizujący delikatnie złotem





Każdy lakier ma pojemność 8g. Pędzelki są proste, łatwo nanoszą kolor na płytkę. Krycie praktycznie już po pierwszej warstwie (poza lakierami 01 i 02), gdyż lakiery są dobrze napigmentowane i dość gęste. Ładnie się poziomują i schną bez topu naprawdę szybko. Póki co używałam ich jedynie na stopach, gdzie lakiery utrzymują się całkiem inaczej niż na dłoniach, więc będę ostrożna wyrokowanie na temat trwałości. Kolory piękne, więc szkoda, że to nie hybryda ;)

20 komentarze

  1. Dokładnie. Szkoda, że nie hybryda:D

    OdpowiedzUsuń
  2. KOlorki są ładne, typowo wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam zwykłych już lakierów, ale te czerwienie bardzo ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też się chyba najbardziej podoba czerwony!

      Usuń
  4. Dokładnie tak. Szkoda, że to nie hybryda, bo kolorki piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie na paznokciach ostatnio króluje mięta:)!

    OdpowiedzUsuń
  6. mam te lakiery, najbardziej podoba mi się opalizujący błękit :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tulip czyli dla mnie jakby brzoskwinia jest najpiękniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mógłby być taką dojrzałą brzoskwinią :)

      Usuń
  8. U mnie lakier na paznokciach zwykle utrzymuje się aż jeden dzień... ;) więc zazwyczaj stawiam na bezbarwny, ale muszę przyznać że kolory śliczne i kuszą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tradycyjne lakiery też nie trwają na paznokciach długo.

      Usuń
  9. Lakier w kolorze magnolia jest beznadziejny. W słoiczku kolor wydaje się być super, po nałożeniu jest bardzo niejednolity, trzeba nałożyć dwie grube warstwy żeby w ogóle pokrył płytkę, zastyga do matu. Jestem na NIE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko chyba zależy od egzemplarza, ponieważ na innym blogu czytałam np., że lakiery mają inne pędzelki, a u mnie czegoś takiego nie ma. Dodatkowo nie widzę, by Magnolia smużyła. Oddałam ją w prezencie osobie z rodziny i ona też się nie skarży.

      Usuń
  10. Bardzo podobają mi się te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  11. kolory fajne ale ja używam hybryd z semilaca bo zwykłe lakiery nie trzymają się na mojej płytce

    OdpowiedzUsuń
  12. Ha ha ha właśnie, szkoda, że to nie hybryda 😜

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!