BOX ONLY You - Rozkwitnij wiosną

poniedziałek, kwietnia 24, 2017

Podobnie jak wiele Blogerek, ja również stałam się posiadaczką pudełka BOX ONLY You "Rozkwitnij wiosną".  Kosmetyki zamieszczone w pudełku mają mi przynieść prawdziwie wiosenny powiew odmiany. Każdy z kosmetyków ma spełniać inne zadanie, a o ich zaradności będę Wam pisała systematycznie na moim blogu. Zapraszam zatem do prezentacji wiosennego pudełka, które przywędrowało do mnie z o-you.pl


L'biotica BIOVAX Opuntia oil & Mango, Odbudowujący balsam do włosów bez spłukiwania - pozostawia włosy miękkie, lekkie, dodaje im blasku i wygładza. Zapobiega puszczeniu i łamaniu się włosów, ułatwia rozczesywanie, zapewnia nawilżenie. Dzięki postaci kremowego balsamu bogatego w naturalne substancje lipidowe odbudowuje zniszczone włókno włosa, zapobiega łamaniu i rozdwajaniu się końcówek. Stanowi też termoochronę dla włosów. Zawiera 90% składników pochodzenia naturalnego.

L'biotica BIOVAX Maska intensywnie regenerująca - głęboko pielęgnuje i odbudowuje zniszczone włosy. Cementuje i wygładza powierzchnię włosów, zapobiega rozdwajaniu końcówek i łamaniu włókien. Nadaje włosom miękkość i blask, nawilża i sprawia, że są podatne na układanie.


LC+, Maska złuszczająca do stóp w postaci nasączonych skarpetek - formuł maski oparta na kwasach owocowych, moczniku ekstrakcie z aloesu i kwiatu nagietka oraz olejku z trawy cytrynowej powoduje złuszczenie suchego, zniszczonego naskórka. Maska intensywnie nawilża i uelastycznia skórę. Mas postać nasączonych skarpetek i stanowi alternatywę dla zabiegów stosowanych w gabinetach kosmetycznych. Proces złuszczania trwa ok. 2 tygodni.


Ziaja, Antyoksydacja Jagody Acai, Krem na twarz i szyję + Ekspresowe serum do twarzy i szyi -miejskie powietrze, kurz i klimatyzacja są źródłem wolnych rodników, które przyspieszają starzenie się skóry. Podobnie jak rozwój technologii. Tech neck, czyli technologiczna szyja, to zmarszczki na szyi powstałe w wyniku ciągłego pochylania głowy podczas korzystania z telefonów komórkowych i innych urządzeń mobilnych. Ratunkiem są preparaty antyoksydacyjne. Ziaja proponuje serię kosmetyków, która charakteryzuje się wysoką zawartością kompleksu naturalnych substancji aktywnych. Najważniejsze z nich to jagody acai - bogate polifenoli, antycyjanów, resweratrolu, witamin, tanin, które neutralizują wolne rodniki i chronią skórę przed uszkodzeniami oksydacyjnymi.


BANDI, Krem z kwasem migdałowym i polihydroksykwasami - krem nawilżaj, o działaniu złuszczająco - biostymulującym, odpowiedni do każdego typu cery, również wrażliwej, płytko unaczynionej, z trądzikiem różowatym, z trądzikiem pospolitym, z przebarwieniami pigmentacyjnymi i pozapalnymi. Zawiera kwas migdałowy o działaniu przeciwbakteryjnym, glukonolakton, który łagodzi i regeneruje i ma właściwości antyoksydacyjne oraz kwas laktobionowy hamujący procesy starzenia i działający złuszczająco.


NOU, Secret Blanc owocowo - kwiatowa woda perfumowana - przeznaczona dla nowoczesnych, dynamicznych kobiet, które nie boją się wyzwań. Prosta i elegancka, pełna tajemniczości i świeżości. W pierwszym momencie oszałamia lekkością schłodzonej cytryny, białej herbaty, rabarbaru i ananasa, by po chwili porwać nas do ogrodu pełnego jaśminu, peonii i żurawiny. W ostatnich akordach otula piżmem, paczulą i bobem tonka.


BELL, Secret Garden Nail Enamel - lakiery do paznokci - kolekcja przepięknych, wiosennych lakierów w 6 inspirujących, kwiatowych odcieniach. Tajemnicze kolory magnolii i niezapominajki, wyraziste barwy orchidei i róży nadadzą stylizacji lekkości i dziewczęcości. Lakiery są trwałe, nie odpryskują, a ich intensywne kolory kryją już od pierwszej warstwy.


BIOTEQ, Maska nawilżająca na tkaninie - formuła maseczki oparta jest na nowoczesnej technologii i biologicznie aktywnych składnikach. Dzięki wysokiej zawartości masła shea, wyciągu z aloesu i skoncentrowanych ekstraktów z ogórka i drzewa herbacianego, głęboko nawilża, wygładza zmarszczki i dodaje skórze elastyczności. Niweluje podrażnienia, zaczerwienienia, pomaga utrzymać jędrność i elastyczność skóry. Preparat dodatkowo zapobiega utracie wody przez zewnętrzne warstwy skóry.


MOLLON PRO, Regenerujący olejek różany do skórek i paznokci - olejek różany z naturalnymi płatkami róż skutecznie regeneruje i uelastycznia skórki wokół paznokci. Wcierany w macierz odżywia kruche, łamliwe i rozdwajające się paznokcie. Wzmacnia je i nabłyszcza. Pozostawia cudowny różany zapach.


Pudełko jest już Wam zapewne znane. Dajcie znać co zaciekawiło Was najbardziej. Ja żałuję tylko, że lakiery okazały się być tymi tradycyjnymi, bo przecież dopiero co przerzuciłam się na hybrydy ;)

15 komentarze

  1. Jak dla mnie zawartość świetna. Tylko też żałuje że lakiery okazały się zwykłymi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urzekły mnie kolory lakierów. Zawartość bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta nowa seria Biovaxa bardzo mnie interesuje:)

    OdpowiedzUsuń
  4. też mam ten zestaw i już testuję kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. również mam ten box, jedyna różnica że dostałam maskę regeneracyjną :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne kosmetyki! Przypomniałaś mi o złuszczających skarpetkach! Pozdrawiam!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawi mnie ta nowa seria ziaji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fantastyczna zawartość pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam chyba tylko maseczkę lc :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem bardzo ciekawa tej Ziaji, chyba przy okazji sprawdzę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Podoba mi się zawartość tego pudełka :) lakiery Bell mają ładne kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwszy raz słyszę o tym pudełku i pierwszy raz jestem naprawdę zachwycona zawartością :) Super produkty!

    OdpowiedzUsuń
  13. Też mam ! Jestem mega zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fantastyczna zawartość pudełka <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe pudełko. Zawartość naprawdę fajna :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!