Zakupy poczynione w kwietniu

wtorek, maja 10, 2016

To był miesiąc, w czasie którego miałam nic nie kupować. Tak jak pisałam kilka postów wcześniej, chciałam jedynie kupić coś do brwi w czasie promocji - 49% w Rossmannie. Kupiłam znacznie więcej, a coś do brwi kupiłam w całkiem innym sklepie.

W trakcie pierwszego tygodnia promocji w Rossmannie (zaraz pierwszego dnia) zdecydowałam się na zakupy online. Klikałam krótko po północy, a już o 9 rano zamówienie było gotowe do odbioru. Wszystkie rzeczy, które znajdują się na poniższym zdjęciu były świeże i z pewnością nie były otwierane. Wiem, że nie wszystkie z Was miały tyle szczęścia co ja i otrzymałyście kosmetyki, które były już kiedyś otwarte.
Zamówiłam rzeczy, których nigdy wcześniej nie używałam - Puder Maybelline Affinitone w kolorze 03 light sand beige, Podkład Maybelline Affinitone w kolorze 03 light sand beige i Korektor rozświetlający Loreal Lumi Magique w kolorze 1 light. Żadnego z tych kosmetyków jeszcze nie otworzyłam, ponieważ czekają na swoją kolej i nie mogę o nich nic powiedzieć. Mam jednak nadzieję, że będę zadowolona.




Darmowa dostawa w sklepie ECO Spa skusiła mnie do zakupu dwóch olejków, które były na mojej liście do kupienia. Kupiłam Olej z czarnego kminku, który łagodzi zapalenia skórne i działa antyoksydacyjnie i Olej z pestek śliwki, który ma zmiękczać skórę, poprawiać jej nawilżenie, działać przeciwstarzeniowo i przeciwzmarszczkowo. Na Allegro kliknęłam hennę do brwi i rzęs RefectoCil w kolorze 1.1 graphit.




Przy okazji bycia na Starówce (całkiem bez promocji) kupiłam w  Hebe Eyebrow Set Catrice i Maskarę Volumix Fiberlast w kolorze Black.




Drugi tydzień promocji -49% w Rossmannie zaowocował (nieznaną mi) Odżywką do rzęs z Wibo, która ma zapewnić kompletną odnowę rzęs, a także Kredką do oczu Maybelline Colorama Crayon Khol w kolorze 110 Black Gold.




W prezencie urodzinowym od męża (który praktycznie codziennie słucha moich narzekań na stan moich dłoni) dostałam Super intensywną kurację dla dłoni i Odmładzającą maseczkę do rąk firmy Mavala oraz (do torebki) Żurawinowy krem do rąk marki Stenders.




Trzeciego tygodnia promocji -49% w Rossmannie nie planowałam zakupów. Miałam ochotę na jedną szminkę, ale przy dwóch pierwszych podejściach nie znalazłam niezmacanego egzemplarza. W końcu szwędanie się po sklepie zaowocowało Zmywaczem do paznokci ISANA (który też wchodził na paragonie w cenie promocyjnej), Lakierem Super Gel Rimmel w kolorze 021 New Romantic i Lakierem Miss Sporty Lasting Color Gel Shine w kolorze 548.




Przy kolejnej, trzeciej już wizycie, w końcu(!) upolowałam Szminkę Maybelline Color Sensational w kolorze 250 Mystic Mauve. Skusiłam się również na pomadkę, balsam do ust 2 w 1 z masłem shea Juicy Color Wibo w kolorze nr 2, a także Serum regenerujące do ust Eveline w kolorze Pearl.




Po zniżce, za grosze wrzuciłam do koszyka dwa produkty z Wibo - Odżywkę wygładzającą płytkę paznokcia z proteinami pszenicy i Preparat do usuwania skórek zawierający wyciąg z aloesu. Obecny stan moich dłoni i paznokci nie odmawia żadnej ilości kremów i odżywek. Mam jeszcze żel do skórek z Sally Hansen, ale o tym z Wibo również słyszałam wiele dobrego.




Dwie kompletne dla mnie nowości, które pierwszy raz na oczy zobaczyłam dopiero na półce sklepowej to - Preparat opóźniający odrost skórek Cztery Pory Roku, który zawiera kwasy AHA, a ma zapobiegać narastaniu skórek, wygładzać i nawilżać; Serum z olejkiem marula do regeneracji skórek i paznokci Care Extreme Bielenda.




...to już jest koniec ;)
A jak Wam poszło w tym miesiącu?


19 komentarze

  1. Też kupiłam ten podkład. Ładne lakiery :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. 250 Mystic Mauve uuuuwielbiam :) Moja chyba najukochańsza szminka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio przechodze kryzys brwiowy bo nic mi nie farbuje wloskow:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne zakupy ;) Lubię maskary Eveline, zawsze dokupuję na promocjach ;) Puder Affinitone mam na wykończeniu, lubię jego delikatne wykończenie, podkładu kiedyś używałam, ale z czasem przestał mi służyć, jakoś ważył się na twarzy. Może gdybym teraz wypróbowała, byłoby inaczej. Korektor L'oreal też kupiłam na promocjach, używam od 2-3 tyg. i daje radę. Myślę, że na lato będzie wyjątkowo dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dużo fajnych nieznanych mi produktów :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na promocji zwróciłam uwagę na ten błyszczyk wibo ale skusilam sie na inny mam żałować ?

    OdpowiedzUsuń
  7. Henny RefectoCil używałam i używam - nawet trafiła mi się brązowa z Kallosa i też jest dobra :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Affinitone bardzo lubię i często wracam do niego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Widzę ulubiony zmywacz Isany. Też go kupiłam na promocji -49% :) Resztę swoich zakupów pokazałam na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przyjemne nowości :) sporo ich :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię tą hennę do brwi ;) Z Loreal lubię korektor, ale True Match, ma większe krycie, a na tym głównie mi zależy ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Znam podkład z Maybelline :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zakupki poczyniłaś, krem Stenders`a bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Miłego testowania. ;] Nie wiedziałam, że zmywacze także obejmuje promocja.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie napisane. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!