Zamówienie z firmy Tołpa

środa, lutego 03, 2016

Jakiś czas temu zdecydowałam się zamówić kilka kosmetyków firmy Tołpa. Skusiłam się na promocję -40%. W sumie to mąż wypatrzył tę promocję w pewnym serwisie i sam mnie do tych zakupów namówił! Do czego to doszło, że mąż mnie kosmetykami kusi ;) 
Do koszyka wrzuciłam Orzeźwiający peeling - maskę z serii Tołpa: Spa Eco, Vitality. Mam ostatnio hopla na punkcie peelingów i testuję ich sporo. Sprawdzę czy stylowy peeling jest warty wydanych na niego złotówek ;) Kąpiele to ostatnio jedyna moja forma i chwila relaksu. Postanowiłam zaopatrzyć się w Kąpiel borowinową z serii Tołpa: Spa Bio, Anti Stress. Zobaczymy co zdziałają borowinowe krople ;)




Do kompletu wzięłam jeszcze Mydło borowinowe z tej samej, antystresowej serii. Widziałam je wielokrotnie w innych sklepach, więc w końcu przekonam się jakie są jego rzeczywiste właściwości. Do zamówienia firma dokładała mini Płyn micelarny do mycia twarzy i oczu z serii Tołpa: Dermo Face.




Z serii Tołpa: Spa Eco, Relax zamówiłam Odprężający krem - serum do masażu. Mam nadzieję, że będą zadowolona z jego właściwości ujędrniających, w końcu lato idzie ;)




Kolejne Mydło borowinowe pochodzi z serii Tołpa: Spa Bio, Harmony. Mydeł w kostkach nigdy u mnie za wiele, więc na pewno zużyję w najbliższym czasie i to.




Nie były to moje pierwsze zakupy z tego sklepu. Przesyłka dotarła do mnie w ciągu 24h. Jak zwykle jestem zadowolona z obsługi. Oczywiście miałam ochotę na więcej kosmetyków, ale jak na blogerkę kosmetyczną przystało, mam w domu dość dużo innych produktów i nie chciałam robić dużych zapasów.. w końcu co chwilę mamy jakieś promocje ;)


Znacie te kosmetyki? Mam nadzieję, że dobrze wybrałam ;)


19 komentarze

  1. Żadnego z tych kosmetyków nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Produkty Tołpy jakoś mnie nie kuszą, bo zbierają negatywne recenzje, ale mam ich krem pod oczy w zapasie, więc zobaczymy :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie próbowałam jeszcze nic z Tołpy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam nic :) ale miałam kilka produktów tej firmy i były nawet fajne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem bardzo ciekawa tego peelingu Vitality :)
    Ja z Tołpy chwalę sobie serię kosmetyków z czarną różą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Napisz coś więcej o micelku w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam jeszcze nic z Tołpy, ale mam ochotę na ich micelki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jesienią 2014 skusiłam się na całkiem pokaźne zakupy kosmetyków Tołpa - mieliw tedy fajne promocje i kody. Jeszcze nie wszystko użyłam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Hi darling! I do like your blog soo much! Your reviews are so good:) I was wondering if you'd like to follow each other, so we can keep in touch! If so just let me know once you're following me and I'll be right back!
    Laura xx
    http://gowestyoungcowgirl.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawi mnie ten peeling maska :) Nic z tego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. że też mój mężu nie zachęca mnie do kupowania kosmetyków ;)
    Nie wiedziałam, że Ty taka kosmetykoholiczka ;) i tak się zastanawiam, gdzie Ty to wszystko trzymasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych kosmetyków a z samej tolpy tak średnio jestem zadowolona. Ale wracam do nich ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobry mąż! Chętnie poczytam wiecej o tych kosmetykach :) Z Tołpy miałam jedynie płyn micelarny i micelarny żel do mycia buzi. Były dobre, ale niczym nie zachwyciły.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam żadnego, oby się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Niestety nie znam, ale peelingi też uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dość duże to zamówienie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawy post. Powiem szczerze, ze nigdy nie stosowałam produktów tej marki, ale po przeczytaniu twojego postu, przetestuje na pewno peeling:)
    http://clauddfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!