Nowości z ostatnich tygodni

wtorek, lutego 23, 2016

Nie grzeszę ostatnio dużo, jeśli chodzi o zakupy ;) Raz, że nie mam na to zbyt dużo czasu, a dwa - naprawdę staram się zużywać to co mam, bo trochę tego mam... Poniżej przedstawiam Wam moje zakupy i kosmetyki, które dostałam na przestrzeni kilku tygodni.

Korzystając z rabatu 20%, kupiłam w Sephorze MicroSmooth Wypalany puder kompaktowy - Sephora. Jest to produkt 2 w 1 - podkład i puder z mikropigmentami. Przez niektórych typowany jest na tańszy zamiennik MAC Mineralize Skinfinish.
Podczas jednej z wizyt w Rossmannie kupiłam z ciekawości Jasnobrązową maskarę do brwi - Lovely. Ma fajną małą szczoteczkę i kolorem przypomina mi taki sam produkt z Wibo.




Moja najbliższa Biedronka posiada szafę Bell i w niej kupiłam piękny, brzoskwiniowy róż w kolorze 53. Moje obecne zdjęcia nie oddają tego koloru, ale postaram się to nadrobić w innym poście. Korzystając z 15% rabatu na stronie costasy.pl, kupiłam cień mineralny Lily Lolo w cudownym kolorze Sticky Toffee. Zamówiłam też próbkę podkładu mineralnego w naturalnym odcieniu In The Buff. Podobno to najczęściej kupowany podkład w kolorze zaliczanym do średnio - jasnych.




Od marki Dr Irena Eris otrzymałam Puder Sypki - Provoke, który ma doskonale utrwalać i udoskonalać makijaż. Ma zapewniać skórze długotrwałe, matowe wykończenie. 




Czasem warto brać udział w konkursach. Na Instagramie, w konkursie organizowanym przez Agnieszkę, z bloga infallible.pl udało mi się wygrać Brązujący puder mineralny od Vita Liberata. Hit blogosfery mam i ja ;)




No i coś, na co nie mogłam się zdecydować, czyli moje Meteoryty Guerlain dla ubogich ;) Po małym polowaniu w Rossmannie zaopatrzyłam się w (towar deficytowyKorygująco - rozświetlający puder w kulkach - Wibo, czyli słynny Star Glow i z katalogu Avon zamówiłam Puder wyrównujący koloryt w perełkach. Póki co mam mieszane uczucia w obu przypadkach.




Sprowadziłam do domu kolejne moje małe westchnienie, czyli Cukrowy scrub Otulający z firmy Pat&Rub. Jestem w nim absolutnie zakochana. Szkoda tylko, że jego cena jest taka wysoka ;) Jako próbkę do zamówienia wybrałam sobie Rozgrzewający balsam do rąk.




Już jakiś czas temu do testów otrzymałam dwa kosmetyki Pharmaceris, a są to: Krem przeciwtrądzikowy o kompleksowym działaniu na zmiany mikrozapalne (zmniejsza trądzik krostkowo - grudkowy) i Żel punktowy na miejscowe zmiany zapalne (precyzyjnie i natychmiastowe działanie). Oba kosmetyki należą do linii T.




I nie mam już nic więcej, czym mogłabym się pochwalić ;)

21 komentarze

  1. serie otulajaca bardzo lubie a jak uzywasz tego peelingu bo zdania sa rozne i pomysly

    OdpowiedzUsuń
  2. Seria otulająca bardzo mnie kusi, ciekawe jak sprawdzi się puder Sephora :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa jestem kosmetyków Pharmaceris :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeśli chodzi o ubogich krewnych Meteorytów, to polecam wypróbować perełki z KOBO w odcieniu bodajże Bright Pearls ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym wypróbować ten puder provoke :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak na hamowane szaleństwo to i tak sporo rzeczy Ci wpadło ;) Najbardziej ciekawi mnie peeling Pat&rub ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy produkt :D
    Ja jednak muszę przytopowac z zakupami :P
    Co powiesz na obs za obs ?- zacznij a ja się zrewanżuje
    Zapraszam również na konkurs w którym można wygrać mnóstwo perełek !

    magicworldprincesscarmen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubiłam kiedyś róże z Bell, ale kiedy wypadały mi z rąk to całe się rozwalały i poddałam się co do ich kupowania :(

    OdpowiedzUsuń
  9. "Meteoryty dla ubogich" hehe - swietne :D Pokaz jak wygladaja te kulaski z Wibo :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Również otrzymałam ten zestaw Pharmaceris. Krem szybko się skończył i nie zrobił wrażenia. Żel punktowy jest dobry głównie na początku. Pisałam o nim na swoim blogu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Puder z Dr Irena Eris mam i bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne nowości i ciekawa jestem jak sprawdzi się ta seria Pharmaceris;) A róż z Bell miałam i całkiem ok;) Miłego użytkowania;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Z LilyLolo będziesz na pewno zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale vduzo nowości 😊😊😊😊😊 widzę że również skusilas się na puder z Sephory. Jak Ci się sprawuje? Perełki z wino też mnie musimy ale ostatecznie wybrałam te rozswietlajace 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale vduzo nowości 😊😊😊😊😊 widzę że również skusilas się na puder z Sephory. Jak Ci się sprawuje? Perełki z wino też mnie musimy ale ostatecznie wybrałam te rozswietlajace 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!