Peeling z nasion truskawki - Zrób Sobie Krem

sobota, stycznia 31, 2015

Dziś o naturalnym peelingu (za zawrotną cenę 3,99 zł) ze strony zrobsobiekrem.pl. Poznajcie Peeling z nasion truskawki.




Przeznaczenie:
- złuszczanie wierzchniej warstwy naskórka,
- normalizacja procesów rogowacenia przy mieszkach włosowych,
- ukrwienie skóry właściwej i stymulowanie samoregeneracji skóry,
- nasiona truskawki są bogate w witaminy polifenole o działaniu bakteriobójczym, regenerującym i ochronnym.
Peeling z nasion truskawek polecany jest do skóry dojrzałej i mieszanej.


Przeciwwskazania:
- nie stosować razem z kosmetykami zawierającymi kwasy owocowe,
- „pajączki naczyniowe”,
- trądzik różowaty,
- stany alergiczne skóry,
- stany zapalne skóry.




Przepis na maseczkę peelingującą (za ZSK):
- 1 łyżeczka peelingu owocowego
- 1 łyżeczka glinki białej
- 1łyżeczka 1% kwasu hialuronowego
Składniki rozrobić w wodzie mineralnej, niegazowanej tak aby powstała maseczka o konsystencji gęstej papki. Nałożyć na twarz, szyję i dekolt. Przy zmywaniu letnią wodą wykonujemy 2 - 3 minutowy masaż.




Moja opinia: 
Osobiście jestem fanką dość mocnych peelingów, które szybko, dokładnie doprowadzają moją skórę do gładkości (lub czegoś, co tę gładkość chociaż przypomina). Peeling z nasion truskawki ma dość drobno zmielone, nieregularne, jednak skuteczne nasiona peelingujące. Stosowałam go na dwa sposoby: wyżej wymieniona maseczka wg przepisu ZSK i w połączeniu z moim codziennym żelem lub olejkiem myjącym. W obu przypadkach produkt okazał się skuteczny. Nasiona nie były uporczywe w zmywaniu z twarzy, a sama skóra po dłuższym stosowaniu, stawała się coraz bardziej przyjemna w dotyku, zaczęła wyglądać na rzeczywiście gładką(!). Wydaje mi się, że znacznie przejaśniała. 
Kilkukrotnie użyłam peelingu z żelem pod prysznic na udach, pośladkach - również byłam zadowolona. W tym przypadku warto wybrać jednak gęsty żel lub balsam myjący, by nasiona nie spływały nam z ciała czy z rąk. 
Jeśli ktoś nastawia się na piękny zapach truskawek, to niestety się rozczaruje, ponieważ produkt nie pachnie, a wręcz lekko śmierdzi pokarmem dla gryzoni(?). Nie jest to jednak zapach uciążliwy i uprzykrzający użytkowanie ;) 
Opakowanie 50 g mieści w sobie tyle produktu, że mimo stosowania go 1 - 2 razy w tygodniu przez 4 miesiące, to jeszcze się nie skończył. Jest bardzo wydajny.
W moim przypadku nie wywołał żadnych podrażnień skóry. Na początek, jeśli nie znamy dobrze produktu, nie polecam mocnego pocierania, gdyż możemy zrobić sobie krzywdę.




Serdecznie polecam!

PS: A ja w tym momencie przerzuciłam się na coś mocniejszego ;)



10 komentarze

  1. jeszcze nie słyszałam,ale z chęcią bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  2. O takim peelingu jeszcze nie słyszałam, ale jak będę miała okazję to wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  3. mam swój bingospa z kwasem i pestkami moreli :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hahaha pokarmem dla gryzoni, świetne;)
    brzmi niesamowicie fajnie, ale bałabym się przez pajączki... szkoda.. a nawet kiedyś nad nim myślałam;)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja z ZSK miałam peeling z pestek czarnej porzeczki i dobry to był zdzierak. Ten z truskawek mam z e-naturalne.pl, ale jeszcze nie zużyłam całego, bo rzeczywiście piekielnie wydajne takie peelingi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koniecznie muszę spróbować!

    OdpowiedzUsuń
  7. peeling prezentuje się bardzo kusząco, mam ochotę go wypróbowac :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawy peeling. Ja jestem fanką domowego peelingu kawowego, do którego dodają oleje, skórkę z pomarańczy czy cynamon :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A czy zamiast kwasu hialuronowego można dać migdałowy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, bo migdałowy ma całkiem inne właściwości.

      Usuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!