Przytargane z Dniem Darmowej Dostawy

niedziela, grudnia 07, 2014

W Dniu Darmowej Dostawy byłam silna i opierałam się wszelkim promocjom do samego wieczora. Wiem, że niektóre z Was szalały w sklepach już od północy.. ;) Ja natomiast grzecznie poszłam wcześnie spać, po czym wstałam i poszłam do pracy. Niestety po pracy weszłam 'na te przeklęte fejsbuki'! Z racji tego, że DDD zmierzał już ku końcowi i duża część rzeczy, które ewentualnie chciałabym mieć, była już przebrana albo wykupiona, zdecydowałam się na zakupy tylko w dwóch sklepach: Minti Shop i Mydlarnia No.1. Zahaczyłam również o aptekę Cefarm, jednak zamówienie ciągle jeszcze do nas idzie, a z drugiej strony są to tak podstawowe medykamenty, że nie ma się czym zachwycać ;)

Przejdźmy do meritum - zakupy z Minti Shop. Do jednego worka zapakowano ;)


Invisibobble - Gumka do włosów
Kringle Candle - Wosk zapachowy Kringle Cookie
Makeup Revolution - Paleta cieni ICONIC 3


 Na stronie nowej dla mnie stronie - Mydlarnia No.1, wrzuciłam do koszyka 4 iście zimowe woski:


WOSK Yankee Candle: 
Snow in Love, Cranberry Ice, Snowflake Cookie, Sugared Apple



A tymczasem kończę leczenie mojej jelitówki i szykuję się do nowego, ciężkiego tygodnia w pracy. Pocieszające jednak jest to, że do świąt już blisko!



8 komentarze

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!