Jakimi zakupami zgrzeszyłam w ostatnim czasie..

wtorek, lipca 16, 2013

W nocy z piątku na sobotę zaczynam wakacje, które miały być wyjazdem marzeń. Wykupiliśmy z mężem (już spory czas temu!) wycieczkę po północnych Włoszech i miała to być nasza (bardzo odwlekana!) podróż poślubna. W zeszłym roku nie odbyliśmy takowej, ponieważ znalazłam nową pracę i kasa przepadła, bo ja nie miałam wolnego.. Teraz, kiedy mam wolne, mój tata jest po chemii i dziś zaczął izolatkę.. Nie mam wielkiej ochoty na wyjazdy, nie umiem się cieszyć wyjazdem, o którym marzyłam.. Po rodzinnej naradzie zdecydowaliśmy jechać, bo póki co nic złego się nie dzieje i tata dobrze znosi leczenie. Sam nie chce słyszeć, że chcemy zrezygnować.. no a co ma powiedzieć(?). Najwyżej będziemy wracać do Polski w trybie natychmiastowym poza wycieczką.. Jestem bezradna i zagubiona :(

---

Część poniższych zakupów jest wynikiem/potrzebą wyjazdu, 
część wynika z babskiej ciekawości i próżności..


Rossmann i Natura (wyjazd!):

- Facelle, Płyn do higieny intymnej
- Facelle, Chusteczki do higieny intymnej
- Joanna, Argan Oil, Serum do końcówek włosów
- Neutrogena, Szybko wchłaniający się krem do rąk o lekkiej konsystencji + Nawilżający sztyft do ust


Biedronka (przyda się!):

- Bell, Eye Liner DEEP COLOUR 01 (niebieski)
- Bielenda, Maseczki do cery tłustej I mieszanej Ogórek I Limonka
- Chusteczki odświeżające


Avon (czysty eksperyment!)

- Anew Vitale, Lekki krem na dzień SPF 25 UVA/UVB
- Anew Vitale, Krem upiększający BB SPF 20
- Planet SPA, Luksusowa Maseczka rewitalizująca do twarzy z ekstraktem z czarnego kawioru
- Planet SPA, Tropikalny krem do stóp i łokci z kwasami AHA
- Mgiełka zapachowa Incandessence
- Naturals, Spray do włosów ułatwiający rozczesywanie Morela i  Masło Shea
- Zestaw Naturals, Nawilżający mus do ciała, Żel pod prysznic i Mgiełka do Ciała Lilia i Gardenia


Allegro (czyste chciejostwo!!):

- Maybelline, Lasting Drama, Żelowy eyeliner 01 (Intense Black)
- W7, Bronzer Honolulu


Apteka (potrzeba codzienna!):

- GAL, Olej nasion z wiesiołka
- Lefrosch, PILARIX krem


eBay (czyste chciejostwo!!):

- Pędzel JOURSNA professional


IKEA (nałóg!):

 - Świeczki..

www.sadwa.pl (czysta próżność!)

- Srebrna obrączka z cyrkoniami (rozmiar 10)

---

Muszę się wziąć za siebie, bo mimo, że są wakacje, mój blog leży i kwiczy.. a nie taki był zamysł jego stworzenia. Mam tyle pomysłów na pisanie, a czasu ciągle brak..


23 komentarze

  1. Trzymam kciuki za Tatę, na pewno wszystko będzie już dobrze! Ale jednocześnie doskonale Cię rozumiem, że masz mieszane uczucia co do wyjazdu...
    Zakupki bardzo fajowe, zawsze te z czystego chciejstwa są najfajniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Duuuuużo tego :) Same dobroci :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakkolwiek dziwnie to zabrzmi - odpoczywaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki. Nawet się jeszcze nie spakowałam, a wyjeżdżamy jutro w nocy..

      Usuń
  4. Duże zakupy ;)a świeczki z IKEA fajne są ? intensywnie pachną ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat te pachną i to dość mocno, ale nie każdy zapach jest tak intensywny. Wypróbowałam już sporo. Te są sprawdzone.

      Usuń
  5. te pędzle z ebaya kuszą :)
    a dla taty dużo zdrowia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kusiło mnie więcej, ale ograniczyłam się do jednego ;)
      Dziękuję!

      Usuń
  6. Ten eyeliner z Bell bardzo mnie kusi. Nie jesteś pierwszą blogerką u jakiej go widzę! Bardzo podoba mi się jego kolor. Pędzelek jest świetny, wygląda identycznie jak ten Real Techniques :) Życzę zdrowia Twojemu tacie, to straszne, wiem co przeżywasz. Mieć w rodzinie kogoś chorego na raka nie jest łatwo i nie należy to do najmilszych przeżyć w życiu. Mimo wszystko mocno trzymam kciuki za niego i mam nadzieję, że z tego wyjdzie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za kciuki!

      Kolor eyelinera jest po prostu piękny.. nie da się tego lepiej opisać!

      Usuń
  7. To zdrowia dla taty, a podróży oczywiście udanej:)
    Obłędne zakupy:)
    pozdrawiam
    http://kosmetycznawyspa.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  8. hej, fajowe zakupy :D Pierścionek najbardziej mi się podoba ;D A co do wakacji to powinniście teraz jechać tym bardziej. Odpocząć trochę, chociaż myślami i tak będziecie gdzie indziej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No na pewno nie będą to wakacje marzeń, bo myślami i tam będę tu. Staram się być dobrej myśli..

      Mi też się podoba pierścionek, tym bardziej, że po pół roku znalazłam tak mały rozmiar!

      Usuń
  9. Tropikalny krem z Avonu jest moim ulubieńcem już od jakiegoś czasu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Już dawno nie kupiłam aż tylu rzeczy na raz..

      Usuń
  11. kolejny raz dzisiaj trafiam na ten niebieski eyeliner, to chyba znak że sama muszę go kupić :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Sporo tego hihi, aż chce się iść na zakupy :P

    OdpowiedzUsuń
  13. duzo zdrowia dla taty... trzymaj sie.
    a bronzer z w7 jest moim odkryciem roku ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!