Haul zakupowy - luty

czwartek, lutego 28, 2013

Ciągle jeszcze ograniczam zakupy do rzeczy najbardziej potrzebnych. 
Dopiero jeśli coś mi się skończy, kupuję nową rzecz. 
Nazbierałam przez ostatnie dwa miesiące dwie siatki 'denek' 
(Projekt Denko już niebawem!), 
więc pozwoliłam sobie 'cosik' 
(do)kupić :)


Superpharm

Maska Biovax do włosów blond + Serum wzmacniające
Dezodorant Nivea dry comfort + Nivea for Men
Pasta do zębów Blend-a-med
+ proMag B6 (za zakupy powyżej 35zł)


Rossmann

Krem Babydream na odparzenia
Szampon Joanny do włosów blond
Żel do mycia twarzy Bourjois


Real


Odżywka do włosów Nivea


Natura


Transparentny puder sypki z Kobo


Superpharm - Apteka:

Oeparol Femina
Dermobaza
Witamina A + E


Biedronka



Avon


I mój największy grzech (bo kolczyków ci u mnie dostatek!!).
Nowe nabytki, którym nie mogłam się oprzeć w likwidowanym ostatnio C&A.
Nie dość, że po 10 zł para, to jeszcze 30 % rabatu, więc zapłaciłam za nie tylko 14 zł :)




Nie powiem, że nie miałam ochoty na więcej zakupów - miałam, 
ale ćwiczę silną wolę.. :)


11 komentarze

  1. Ładnie :D lubię maski z Biovaxu , zarówno jak i serum :)
    Żele z OS uwielbiam :D zwłaszcza ten z wanilią <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa żeli Biały Jeleń ;)) Cudowne kolczyki :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolczyki z lewej bardzo mi się podobają. Chciałam się skusić na tą promocję Biovax, ale opuściłam. Teraz w kuponach mam maski za 12 zł

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się wybrać do Super Pharm po zestaw Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam słabość do kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zakupy widzę, że udane:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fioletowy szampon z Joanny jest na prawdę świetny! Używałam pięć razy droższego L'oreala i nie jest ani odrobinę lepszy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zakupy ;) żele Original Source są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam żele OS. Ja używam ten różowy, a mój Mąż zielony (limonkowy). Chcę wypróbować jeszcze czekoladę z pomarańczą.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!