O drobiazgach z paatal.pl

środa, listopada 21, 2012

Jakiś czas temu, a było to jeszcze przed ślubem! zamówiłam na stronie paatal.pl moją ulubioną maskę do włosów i garstkę produktów, które chciałam wypróbować. Były to moje drugie zakupy w tym sklepie i o ile słyszałam niepochlebne opinie o terminie ważności kolorówki, tak z tymi produktami nie miałam najmniejszego problemu. Przesyłka przyszła w ciągu 24h, w stanie nienaruszonym, ku zachwycie mojej osoby oczywiście :)




Używam tych produktów już dwa miesiące (a mydełko to się nawet skończyło i będzie jego recenzja). Maska WAX, moja stała koleżanka łazienkowa, ale zyskałam też nową - a mianowicie jestem zachwycona wodą różaną! Może zapachem mnie nie powala, ale dobrze wpływa na moją skórę, która już prawie wróciła do "normalności".  Przelałam ją sobie do małej buteleczki z atomizerem, których mam kilka, bo nabyłam je na allegro i nie opłacało się zamawiać jednej. Psikam się więc wodą różaną po twarzy kiedy tylko mogę i póki co mego dobrego zdania o niej nie zmienię :)




---

A tymczasem idę się szykować, bo idziemy z mężem do kina na Bonda (tak, tak dopiero!).
Miłego wieczoru :)

13 komentarze

  1. Wodę różaną od Dabur mam i bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uhh muszę się wreszcie zaczaić na wodę różaną!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja też muszę w końcu zainwestować w wodę różaną :)

    OdpowiedzUsuń
  4. także chciałam sobie zakupić wodę różaną ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę sobie kupić tę wodę różną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze nigdy tej wody różanej :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o wodzie rozanej rozmyslam od dawna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię wodę różaną :)
    Waxa też miałam, włosy mi szybko rosły po nim :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mialam ta wode rozana. Nalewalam ja na wacik i przykladalam do policzkow na ktorych zaczely mi jakis czas temu pekac naczynka;/
    Ladnie zlagodzila je.
    Dobrze sie tez spisala na skore glowy.

    OdpowiedzUsuń
  10. kocham tą wodę różaną i jej zapach:) właśnie ostatnio szukałam po drogeriach takich buteleczek z atomizerem i chyba jednak będę je musiała zamówić przez internet:)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!