esPe będzie testować kosmetyki firmy Pharmatheiss Cosmetics

wtorek, listopada 20, 2012

Już w piątek przywędrowała do Torunia paczka w ramach współpracy z agrncją PR Vesna Lorenc (z którą współpracowałam przy okazji testowania suplementu diety Merz Spezial). Jednakże paczka ta (za moją prośbą!) została wysłana na adres babci mojego męża, gdyż nas w owym czasie nie ma w domu i trudno byłoby nam gonić ją po mieście :)





Paczka leżała grzecznie i czekała na moje wczorajsze pojawienie się po drugiej stronie Wisły..
..a w pięknie zapakowanej paczce znalazłam 
kosmetyki firmy Pharmatheiss Cosmetics z serii Granatapfel.




- Pharmatheiss Granatapfel - żel pod prysznic
- Pharmatheiss Granatapfel - masło do ciała
- Pharmatheiss Granatapfel - krem do twarzy (cera normalna i sucha)
- Pharmatheiss Granatapfel - krem do rąk




Jeszcze nic o tych kosmetykach nie wiem, ale wiem jedno - na tak słotne i nieprzyjemne wieczory,
zapach jest na pewno odpowiedni :)




Niech mnie ktoś kopnie żebym lepiej zorganizowała swój czas wolny!


10 komentarze

  1. widzę, że już kilka blogerek dostało tą paczuszkę, miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę przyznać, że firma się postarała :) bardzo ładnie wszystko zapakowane

    OdpowiedzUsuń
  3. Strona wizualna kosmetyków robi bardzo przyjemne wrażenie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Miłego testowania,a paczka przecudnie zapakowana :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Czekam na recenzje.:-) wygladaja zachecajaco!

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wygląda to słodko, że tak powiem hehe. czekam oczywiście na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna paczuszka,bardzo ładnie zapakowana:)
    obserwuje!

    OdpowiedzUsuń
  9. Akcja wsrod blogerek widze ze sie rozkrecila.
    Czekam z niecierpliwoscia na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne opakowanie, urocze ,3

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!