Sierpień | Instagram| Polecajka

środa, sierpnia 18, 2021

Tutaj jestem jednak częściej... ;)

 

6 komentarze

  1. Nie znam, ale cieszę się że Ci dobrze służy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno odwiedzę Twój profil, ponieważ uwielbiam ten portal. Można na nim znaleźć wiele inspiracji. Jestem w trakcie remontu kuchni i właśnie dzięki tej aplikacji wiem w jaki sposób ją urządzić. Trafiłam również na świetną okazję gdzie zamówiłam okap kuchenny.

    OdpowiedzUsuń
  3. masz na pewno nietypową miniaturkę fotki autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam tą aplikację. Tak jak ktoś wyżej napisał - jest to kopalnia pomysłów oraz inspiracji. Kierowałam się nimi przy urządzaniu mojego nowego domu. Do tego znalazłam profil świetnego producenta mebli kuchennych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja przez długi czas nie mogłam przekonać się co do Instagrama. Dużo blogerów przeniosło się właśnie tam, a ja ciągle się broniłam przed założeniem konta. Teraz sama z niego korzystam i cieszę się, że mogę czerpać inspirację również stamtąd. :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!