Wyniki rozdania grudniowego

wtorek, stycznia 12, 2016



Mobilizacja w domu, więc i mobilizacja na blogu powinna też być wprowadzona... Przyszedł czas, kiedy udało mi się podliczyć i wyłonić zwycięzcę rozdania, które ogłosiłam w czasie trwania zeszłorocznego maratonu Blogmas.
Swoją drogą, dziękuję Wam wszystkim, że tak aktywnie towarzyszyłyście mi w pisaniu i chociaż już minęło dość dużo czasu - dziękuję za wszystkie życzenia i miłe słowa, które przesyłałyście nam w czasie świątecznym ;)




Nie przedłużając - maszyna losująca, tym razem uśmiechnęła się do Emily B. Serdecznie gratuluję! Za chwilę otrzymasz maila z mojego konta blogowego :) Zgodnie z regulaminem rozdania, na adres do wysyłki czekam cierpliwie 3 dni. Przesyłkę wyślę Pocztą Polską w ciągu 3 dni od otrzymania adresu.




Niebawem kolejne rozdanie ;)

18 komentarze

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!