Efekty przeglądania Allegro

piątek, sierpnia 03, 2012

Nie przeczę, miałam ostatnio trochę czasu..
Nadrabiałam zaległości wszelakie, również internetowe.

Nie obyło się bez przeglądania Allegro i efekty są..

- w postaci mniejszej ilości pieniędzy na koncie
- kolejnych kosmetyków do przetestowania :)


Co wyklikałam?



Dabur Vatika - Olej kokosowy do włosów



Dermacol nr 213



Baza pod cienie Hean



Revlon Colorstay do cery tłustej i mieszanej - 320 true beige



Dla mnie ono powinno być stanowczo zablokowane!
Szczególnie po tym jak musiałam ostatnio pofatygować się na Komendę Policji celem zeznań, ponieważ wystawiłam negatywny komentarz osobie, która oszukała wiele osób oferując towary, których nie posiadała. Moja sprawa (chociaż trwała długo) zakończyła się dla mnie pozytywnie, ale widać nie wszyscy mieli tyle szczęścia co ja..




21 komentarze

  1. Ciekawi mnie ten korektor z Dermacol - nieraz miałam ochotę go kupić, ale jakoś na razie udało mi się powstrzymać.

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, ja też kiedyś musiałam iść na policję w podobnej sprawie (tyle ze ja nawet nie zaplacilam, bo cos mi nie gralo), ale mnie to nie zniechecilo, wrecz przeciwnie - wiem, ze cos z tym robia ;) gorzej, jakby mnie chcieli sciagac z zagranicy :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dostałam wezwanie po pół roku od wyjaśnienia mojej sprawy. Sprawę prowadzi komenda z Sosnowca i w całej Polsce przesłuchują potencjalnych poszkodowanych, czyli tych, którzy wystawili negatywny komentarz.

      Usuń
  3. mam te wszystkie kosmetyki oprócz dermacolu ale już prawie go kupiłam i w ostatniej chwili zrezygnowałam, ciężko mi dobrać odcień

    OdpowiedzUsuń
  4. mi ktoś powinien zablokować ebay :P gdy zaczynam oglądać kosmetyki u azjatyckich sprzedawców pochłaniam się bez reszty. wczoraj zamówiłam próbki chyba 10 różnych kosmetyków. na szczęście na razie powstrzymuję się przed zakupem w ciemno pełnowymiarowych opakowań ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamówiłam dwa kremy BB w ciemno, ale jestem zadowolona :)

      Usuń
  5. A ja właśnie mam na wymianę podkład Revlon ColorStay :D Bo jakoś mnie podrażnia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem bazy Hean :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tych kilku razach mogę powiedzieć, że się sprawdza :)

      Usuń
  7. ja tak zawsze mam z drogeriami internetowymi, jak już jakiś asortyment asortyment przeglądam zawsze muszę się skusić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj dla mnie też, Allegro to zło ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooo widzę że nie tylko ja mam problemy z zakupami :)
    ostatnie też sobie coś zakupiłem z allegro :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ach z tym allegro :( chyba każda z nas miała jakąś niemiłą przygode :(
    co do kosmetyków czekam na recenzje :)
    Buziaczki
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne zakupy:)
    faktycznie nie miła przygoda, ale przynajmniej dobrze się zakończyła.

    OdpowiedzUsuń
  12. wszystko miałam oprócz bazy z Hean ;)
    udane zakupy i na pewno będziesz zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nigdy nie potrafię znaleźć żadnych "perełek" na allegro :) Twoje zakupy udane i do pozazdroszczenia :) dodaję się do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem strasznie ciekawa tego kokosowego olejku do włosów :) czekam na recenzje :D

    OdpowiedzUsuń
  15. mam bazę Hean i jestem z niej bardzo zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  16. uzywam revlona już od ponad roku i póki co nie zamienię na inny podkład ;) mam nadzieję, że Ty również będziesz z niego zadowolona ;)))

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!