SKIN FOOD Facial Water Vita-C

niedziela, lutego 26, 2012

Skończył mi się w końcu krem do twarzy, a że nie mam zwyczaju, by co chwilę krem zmieniać, to dopiero w tym tygodniu wypróbowałam cudo, które się zwie SKIN FOOD Facial Water Vita-C. Nie zamawiałam go jakoś specjalnie, bo dostałam próbki przy okazji kupowania na eBay jednego z kremów BB. 


Krem na lekką, wręcz żelową, prawie przezroczystą konsystencję. Bardzo dobrze się wchłania. Przy nakładaniu zachowuje się trochę jak baza sylikonowa, ale może to tylko  moje wrażenie, bo skóra jest po nim bardzo gładka, a przy tym pojawia się prawdziwe uczucie nawilżenia.. Zapach kremu jest bardzo przyjemny - ja czuję w nim owoce :) 
Stosowałam go pod makijaż i bez makijażu, zarówno przy jednym, jak i przy drugim wygląda dobrze, bo skóra pozostaje matowa. Jeśli chodzi o makijaż, to trzyma się robocze 8h (przy mojej cerze mieszanej). Nie podrażnia skóry.
Próbki są bardzo wydajne, bo wystarczają spokojnie na 4 użycia.

Jedynym minusem jest cena, ale po inwestycji w kremy BB, chyba sobie na niego pozwolę :)

*Skład: Water, Cyclopentasiloxane, Butylene Glycol, Glycerin, Euterpe oleracea Fruit Extract, Fragaria chloensis (Strawberry) Fruit Extract, Rubus idaeus (Raspberry) Fruit Extract, Vaccinum macrocarpon (Cranberry) Fruit Extract, Octyldodecyl Myristate, Dimethiconol, Phytosteryl/Behenyl/Octyldodecyl Lauroyl Glutamate, Acrylates/C10-20 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Triethanoloamine, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Carbomer, Tetrasodium EDTA, Tocopheryl Acetate, Methylparaben, Phenoxyethanol, CI 19140, CI 17200, Parfum.

0 komentarze

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!