I jak tu się oprzeć??

sobota, maja 03, 2014

Ostatnie tygodnie rozpieszczają nas promocjami. Jednak to promocyjne rozpieszczanie, ma się odwrotnie proporcjonalnie do stanu naszych portfeli. Oczywiście wiem, że owe promocje owiane były licznymi kontrowersjami i że cała masa kosmetyków przez ostatnie tygodnie została pootwierana chyba na każdej możliwej półce, to jednak udało mi się kupić coś co otwierane nie było! Przyznaję się, że starałam się wygrzebywać wszystko z końca! Kiedy już zostało to przeze mnie wygrzebane, to zaraz po włożeniu do koszyka sama otwierałam, by się upewnić, że dobrego cela miałam, bo wszystko co wzięłam do ręki było "absolutnie czyste". Na całą prezentowaną poniżej kolorówkę miałam niezłego farta. Felerny okazał się jedyne granatowy eyeliner z Lovely, który nie wiedzieć czemu nie został przeze mnie sprawdzony w sklepie.. :(

Przejdźmy zatem do prezentacji - w Naturze wygrzebałam (kolejno z szafy Essence, Catrice, Maybelline):


Essence - Eyebrow stylist set - 01 natural
Essence - Crystal eyeliner - 03 gold rush


Essence - Eye sorbet - 01 illuminating pineapple
Essence - Eye sorbet - 05 illuminating hazelnut


Essence - Longlasting Eye Pencil - 19 hot scorch
Essence - Longlasting Eye Pencil - 18 berry merry


Essence - XXXL shine lipgloss - 24 just georgeous


Essence - Rozświetlający puder brązujący do jasnej karnacji - 10 sunkissed


---


Catrice - Cień do powiek - C02 LOVEnder (edycja limitowana Celtica)
Catrice - Cień do powiek - C03 Celtic By Nature (edycja limitowana Celtica)


Catrice - Defining Blush - 020 Rose Royce


Catrice - Multicolour Highlighter - C01 Far And Beyond (edycja limitowana Celtica)


Maybelline - Color Tattoo 24HR - 40 Permanent Taupe



W tym tygodniu Rossmann skusił mnie niewielką ilością produktów kolorowych i w sumie przyniosłam do domu tylko 5 skromnych naocznych poskramiaczy, a były to:

Lovely - Maskara podkręcająca i unosząca rzęsy
Lovely - Granatowy, matowy eyeliner (ten nieszczęsny macany!)
Wibo - Maskara pogrubiająca stymulująca wzrost rzęs
Wibo - Brązowy żel stylizujący do brwi
Wibo - Czarny eyeliner



Nie mogłam się oprzeć i uzupełniłam zapasy maseczkowe, tym bardziej, że ceny były bardzo korzystne, a takich produktów u mnie w domu nigdy za wiele ;)





Ot i wszystko! ;)

---

Obiecałam sobie, że w przyszłym tygodniu nie kupię już nic..








25 komentarze

  1. Oj te promocje niech się już skończą:D mój portfel drży przed poniedziałkiem :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Eyebrow stylist set to moja ulubiona paletka ever do stylizacji brwi <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Też kupiłam róż Catrice :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale się obkupiłaś :) Też mam paletkę Essence do brwi i jasny cień mam już zdenkowany, teraz męczę ciemny, wydajne cholerstwo :D Tusze do rzęs Lovely mam dwa, Twój żólty i Spectacular Me, a oprócz nich kupiłam jeszcze eyeliner Maybelline i kredkę rozświetlającą Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten brązowy zel do brwi kupiłam i ja i to moje największe odkrycie tego roku <3 cos cudownegooo!

    OdpowiedzUsuń
  6. Nawet nie wiedziałam, że Wibo ma koloryzujący żel do brwi! Poniedziałek - kierunek drogeria ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zakupy :) Rozświetlacz z Catrice wygląda fajnie :) Też kupiłam ostatnio eyeliner z Lovely, matowy chabrowy i zwykły miętowy, pewnie niedługo o nich napiszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zakupy, moje były biedniejsze i skupiłam się na podkładach, zamierzam wypróbować paletę do brwi Essence

    OdpowiedzUsuń
  9. Ile świetnych nowości! :) Niestety nie miałam żadnego z tych produktów, ale zapewne na coś się skuszę przy najbliższej okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne zakupy, mój portfel ma się bardzo kiepsko ale za to kosmetyczka zyskała!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, ale super zakupy :) I te kolorki, aż chce się żyć ! :) Ja nie zakupiłam nic na tych wszystkich promocjach :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawi mnie rozświetlacz-wygląda bardzo ładnie:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja w tym roku skusiłam się tylko na podkład i białą kredkę do oczu, ale widzę że Ty zaszalałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ile maseczek <3 Catrice - Multicolour Highlighter fajnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  15. Spore zakupy ;)
    Paletkę do stylizacji brwi chętnie bym kupiła oraz mozaikę Catrice, ale nie mam w pobliżu Natury :(
    W Rossku też dorwałam tusz zielony Wibo, żel do stylizacji brwi oraz maseczki Rival de Loop ;) Z żelu do brwi Wibo jestem zadowolona! Wiem, że nie raz wpadnie jeszcze do koszyka :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne zakupy. Uwielbiam te maseczki. Eyeliner z Wibo miałam i pisałam o nim u siebie, niestety jest średni - pęka na powiece. Paletkę do brwi Essence muszę sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja unikałam drogerie, aż do dnia dzisiejszego ;) Obecnie mam na swoim koncie zakup tylko jednej pomadki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. zaszalałaś na zakupach ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciągle nie mogę upolować tego zestawu do brwi z Essence, a tak bardzo chciałabym go mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. lubię essence - mam ten sam zestaw do stylizacji brwi :3

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!