Bądź aktywna i szczęśliwa!

sobota, maja 17, 2014

Dzisiaj zapraszam Was do przeczytania posta gościnnego - artykuł Pani Marty Ziubińskiej na temat serii kosmetyków PAT&RUB NaturActiv - ujędrnianie i wyszczuplanie.


O tym, że aktywność fizyczna powinna stać się stałym elementem naszego stylu życia musimy zdecydować sami. I to może być jedna z najważniejszych i najlepszych życiowych decyzji. 

Jak to działa? 

Prowadząc 10 min samochód spalamy około 20 kalorii, jadąc 20 min rowerem 10 km/h spalamy 2x więcej. Jadąc rowerem 20 km/h – 4x więcej. Inny przykład wprost z codzienności: jazda ruchomymi schodami - stoimy swobodnie około minuty, spalając całe 2 kalorie. Minuta wchodzenia po schodach spala ich 9x więcej[i]. To oczywiście małe liczby. Ale nasze życie składa się właśnie z wielu mikro-chwil. Małe, dobre wybory dają jeden duży efekt.

Jeśli nie jesteśmy typami „usportowionymi”, warto zacząć od takich kroczków. Wprawianie ciała w ruch wyzwala falę endorfin, jesteśmy z siebie zadowoleni, szczęśliwi, że przezwyciężyliśmy słabości, po prostu jest nam lepiej. Gdy to odkryjemy, łatwiej będzie znaleźć motywację do regularnego uprawiania sportu – biegania, jazdy na rowerze, pływania. Nasze ciało odwdzięczy się lepszą kondycją, sprawnością, witalnością. 

Aktywność jest wrogiem zbędnych kilogramów, poprawia nie tylko kondycję, ale i strukturę, jędrność ciała. Nic nie działa tak motywująco, jak pierwsze efekty naszych działań. Warto je jeszcze przyspieszyć i do tego pomóc naszej skórze zachować jędrność i gładkość podczas redukowania tkanki tłuszczowej.



PAT&RUB oferuje serię naturalnych kosmetyków wyszczuplająco-ujędrniających NaturActiv. Doskonale wspierają walkę z pomarańczową skórką i dodatkowymi centymetrami w udach i talii. 
Peeling/scrub wyszczuplający możemy stosować nawet codzienne, pod prysznicem, bo ma też właściwości myjące, lub na sucho – dla mocniejszego efektu. Wyjątkowe drobinki z orzecha kokosowego i bambusa, ścierają w delikatny, wysublimowany sposób. Gdy martwy naskórek zostanie usunięty, skóra zostanie bogato potraktowana m. in. ekstraktem z zielonej herbaty, wyciągiem z kardamonu, olejkami pieprzowym, lemongrasowym i wreszcie naturalną witaminą E. Będzie zregenerowana, odżywiona, wygładzona i na koniec – ujędrniona! I o to chodzi.




Kolejny krok, to Balsam wyszczuplający i zwalczający cellulit. To prawdziwy wróg komórek tłuszczowych odpowiedzialnych za cellulit. Olej konopny głęboko penetruje tkanki, niosąc za sobą m.in. wyciąg z brązowej algi, który zapobiega tworzeniu się komórek tłuszczowych i stymuluje wydalanie tłuszczu z tych, którym niestety udało już się pojawić. Jak to działa? PAT&RUB sprawdził to klinicznie! Pomiar wykonany na udzie, przy dwóch aplikacjach balsamu dziennie przez pięć tygodni, wskazuje utratę średnio 0,87 cm z obwodu uda i 1,41 cm z obwodu talii! Ile to jest? Tyle, ile czasem wystarczy do mniejszego rozmiaru wymarzonych spodni-rurek w letnim, pastelowym kolorze.

Kosmetyki serii NaturActiv można kupić w sklepie internetowym PAT&RUB lub w sieci perfumerii Sephora.

Lepsza kondycja, doskonałe samopoczucie, sprawne, jakby młodsze ciało i jędrna skóra bez cellulitu! No i najważniejsze – uśmiech do odbicia w lustrze. Każdy powinien o to zawalczyć! Do dzieła więc, cieszmy się najdłuższymi dniami w roku, biegnijmy do parku, wsiądźmy na rower. 


Wybierzmy ruch! :)


[i] Wartości spalanych kalorii dla danych aktywności sprawdzone na stronach internetowych Instytutu Żywności i Żywienia

10 komentarze

  1. Ja codziennie chodzę na spacery z synkiem /o ile nie pada/, wieczorami ćwiczę po min. 30 min. /nie jest to dużo, ale zawsze coś/, cellulit mam, ale ciągle z nim walczę masażerami i właśnie takimi kosmetykami antycelulitowymi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie mam dzieci, ważę tylko 49 kg i mam cellulit! ;) Jestem okropnym leniuchem, jeżeli chodzi o jakiekolwiek sporty.. w zeszłym roku jednak spróbowałam biegania. Po miesiącu treningów (biegałam z mężem, bo on jest zaprawionym maratończykiem!) przebiegłam swoje pierwsze 10 km :) Pod koniec wakacji musiałam zrezygnować z biegania, bo nie wyrabiałam z czasem. Niestety choroba taty pochłonęła cały mój czas wolny..
      Miałam znów zacząć biegać w tym tygodniu, a złapałam zapalenie gardła.. ;) Może jak wyzdrowieję, to w końcu zacznę znów! ;)

      Jakich masażerów używasz?

      Usuń
  2. J codziennie robię minimum dwa kilometry zaprowadzając dziewczynki na autobus:)
    Wyszczuplanie to akurat nie dla mnie chyba z kości na ości już jest teraz musiała bym z ości na proch :)
    Ale z cellulitem staram się walczyć bo już zaczął się pojawiać :

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też sporo chodzę :) Praktycznie codziennie jadąc do pracy wysiadam na pętli, bez przesiadki na inny autobus, który zawiózłby mnie pod budynek, gdzie pracuję :) Niestety na chwilę obecną (poza pracą w przedszkolu!), nie robię nic więcej :/

      Usuń
  3. Ciekawy artykuł. Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Celluit to ja juz miałam w gimnazjum jak trenowalam codziennie - a trenowalam od podstawówki : p jednak mam słabą gospodarkę wodna i niestety wodny celluit mnie dreczy : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam cellulit, całe szczęście nie jest tego dużo, ale jednak.. :/

      Usuń
  5. cellulit to moja zmora :((
    u mnie dziś 1-wsze urodziny bloga i Konkurs będzie mi miło jeśli zaglądniesz :)) Zapraszam :))
    mybeautyjoy.blogspot.co.uk/2014/05/urodzinki-konkurs-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny blog :)
    zapraszam do mnie :)
    mogłabyś poklikać u mnie w ostatnim poście w linki, byłaby bardzo wdzięczna :)
    http://locastrica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Aktywność jest bardzo ważna. Ja bym dodał, by nie poprzestawać tylko na ruchu ale i budować świadomość żywieniową. Połączenie dwóch przyniesie naprawdę dobre wyniki.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!