Majowe zakupy

środa, maja 29, 2013

Nie byłabym sobą... i tak jak cała blogosfera, ruszyłam w zeszły piątek do Rossmanna. Zakupy poprawiłam jeszcze w poniedziałek. Dziś ostatni dzień promocji -40%, ale nie podejrzewam, że przetransportuję się za Wisłę, by udać się na kolejne zakupy. Myślę, że jak na moje możliwości, nie kupiłam dużo. W moim koszyku lądowały rzeczy potrzebne i te, które mi się skończyły. Jedynym wyjątkiem jest szczoteczka do zębów SpinBrush, o której naczytałam się wiele dobrego i osobiście chcę sprawdzić czy to wszystko prawda.



3 x Perfecta - Maseczka z kwasami AHA + sok z aloesu (3,27,-)
Perfecta - Maseczka bankietowa (1,09,-)
Wibo - Pomadka Eliksir - 05 (5,19,-)
Wibo - Eye liner - czarny (4,39,-)
Wibo - Mascara Growing Lashes (5,79,-)
Rimmel - Podkład Wake Me Up - 203 True Beige (23,99,-)
Synergen - Żel do mycia twarzy do skóry mieszanej (4,49,-)
Babydream - Mydło z olejkiem z jojoby (1,44,-)
Isana - Odżywka Połysk Jedwabiu (3,99,-)
SpinBrush - Szczoteczka + wymienne końcówki (22,99,- + 22,99,-)







Nie mogę się doczekać testowania szczoteczki :) Mąż mi pozazdrościł, bo teraz jest na etapie wybielania zębów (ja jestem po!) i przykazał zakupić jedną końcówkę dla niego :)

---

W tym tygodniu skończyliśmy remont łazienki. Sprzątanie po 3 tygodniowym remoncie też należy już do przeszłości, więc będę mogła pojawiać się tu regularnie. Jeśli w najbliższym czasie zapragnę kolejnego remontu, to poprosiłam mojego męża żeby przypomniał mi cały ten bałagan sprzed kilku dni :))





21 komentarze

  1. u ciekawi mnie ta szczoteczka, bd robić jej recenzje,bo bym sie o niej cos wiecej chciala dowiedziec?
    fajne zakupy! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem ciekawa tej szczoteczki :) ja używam braun oral b vitality 3d white i przyznaje że pozbyłam się problemu kamienia na zębach

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten tusz z Wibo bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Każda z nas oszalała przez Rossmanna :D Liner z wibo mam i jest świetny :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Podkład Rimmel Wake Me Up miałam ale polubiłam się z nim średnio, ze względu na za ciemny kolor! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. oo, też jestem ciekawa szczoteczki, daj znać, jak się będzie spisywała :)
    i pokaż łązienkę po remoncie, uwielbiam zaglądać do innych :D

    OdpowiedzUsuń
  7. byłam też w Rossmanie, zapraszam na notkę
    a dziś byłam drugi raz i dokupiłam jeszcze coś

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja byłam w Rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajne zakupy!
    Przez najbliższe 2 miesiące nie wchodzę do Rossmanna :P

    OdpowiedzUsuń
  10. no to rossmann załatwił nas wszystkie... teraz chyba kosmetyczny detoks

    OdpowiedzUsuń
  11. nie wiem czy Wasz pisek lubi byc czesany, ale jezeli tak i chetnie sie temu poddaje to zainwestujcie w furminator. do kupienia na allegro, ten zolty to oryginalny. trzeba sie nieco namachac ale znaczie skraca czas linienia i daje wytchnienie ;-) ja z mojego psa potrafie tym wyczesac kupse siersci jego wielkosci jak sie rozlozy na ziemi obok

    OdpowiedzUsuń
  12. Widzę paru moich ulubieńców. Podkład z Rimmela do tego tusz i eyeliner z Wibo

    OdpowiedzUsuń
  13. chyba każda kobieta poszalała na promocjach w Rossmannie :) ja skusiłam się tylko na tusz z Wibo - Dolls lash, czy jakoś tak ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zakupy się udały ;)
    Jestem bardzo ciekawa tej szczoteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuje i zapraszam do eyelashesanja.blogspot.com :D
    ;) fajny blog, podoba mi się .
    chciałabym kupić szampon z firmy isana na podróż czyli dość duze opakowanie myslisz ze sie opłaca cenowo itd? Nigdy nie uzywalam tej firmy jesli chodzi o włosy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampony Isany są naprawdę tanie i jeśli chodzi Tobie tylko o opłacalność zakupu, to na pewno się opłaca. Nawet bardziej, niż te miniaturki. Nie wiem jak to się ma co zalet samego kosmetyku, bo nie używałam nigdy szamponów Isany. Stosowałam jedynie odżywki.

      Usuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!