Blogmas 2019 | Chorujemy... | # 6-18

środa, grudnia 18, 2019

To jest dla nas naprawdę mało sprzyjający czas. Nie chorowałyśmy cały rok, a tymczasem jak zaczęłyśmy w grudniu 2, to praktycznie do tej pory co chwilę nam się coś przytrafia. Wczorajszy dzień zaowocował antybiotykiem u Martyny. Ostateczność, ale chciałabym święta spędzać w domu, a nie na szpitalnym oddziale. Mam nadzieję, że po dzisiejszej gorączkowej nocy będzie już tylko lepiej. 
Całe świąteczne przygotowania, przeleciały mi przez palce. Na razie cieszę oko jedną z zeszłorocznych piernikowych chatek, bo w tym roku nie zarobiłam nawet ciasta, ale nadrobimy to! Mam przepis na ciasto, które jest gotowe bez leżakowania ;)


2 komentarze

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!