Czasem prezenty gwiazdkowe przychodzą latem

niedziela, września 08, 2019

Naprawdę wstyd się przyznać, ale nie wiem ile razy zabierałam się za napisanie tego posta, bo prezent, który znajduje się na poniższych zdjęciach, przyszedł do mnie na koniec czerwca. Poważnie! Co tu dużo pisać, jest piękny i kompletnie dopasowany do mnie. Ewelina ma dar podsłuchiwania różnych rzeczy albo wyciągania przypadkiem różnych informacji ;) Obdarowała mnie nieziemsko! 
Oszalała i nie zapomniała również o mojej Martynie, która swój  prezent chroniony przez jednorożce rozlokowałam już bardzo dawno.
















Dziękujemy! :*

23 komentarze

  1. Cudowne prezenty, niech Wam dobrze służą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowna zawartość paczki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Święta, święta i po świętach😂 Ale kwiecień niedługo😆

    OdpowiedzUsuń
  4. E tam, już za chwilę kolejne święta.

    OdpowiedzUsuń
  5. cieszyłabym się na opóźnione prezenty

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę same cudeńka :)
    Udanych testów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystko prezentuje się wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
  8. Biżuteria Yes jak zwykle zachwyca. Na ręku na pewno bransoletka pięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna paczka, a biżuteria wprost wspaniała. Bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same wspaniałości! Wszystko bardzo chętnie bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczna bransoletka. Lubie dostawać kosmetyki, ale biżuteria jest zawsze dobrym prezentem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Z chęcią wypróbowałabym każdy kosmetyk, świetne marki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna zawartość paczki! I ta bransoletka - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajna zawartość. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się bransoletka a i produkty też całkiem ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Najważniejsze, że zawartość fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. O tak, ona umie zaskoczyć ♥ Angela to i ja bym widziała u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Biżuteria i kosmetyki... same dobroci :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!