Cudowny krem do twarzy | Dobry krem pod oczy | Orientana Organique

piątek, marca 29, 2019

Od dawna nie prowadzę projektu denko, ale te dwa produkty ze zdjęcia zachwyciły mnie na tyle, że postanowiłam o nich napisać, kiedy opakowania okazały się już być puste.


Pierwszy kosmetyk to Krem do twarzy na dzień i na noc - Drzewo sandałowe i kurkuma marki Orientana. Nie ukrywam, że kupiłam go z polecenia, ale za sprawą konsystencji, już przy pierwszym użyciu byłam przerażona, że spotkanie z nim skończy się jakąś katastrofą. Krem jest na bazie masła shea, które jak do tej pory nie sprzyjało mojej skórze. Obawiałam się zatkanych porów i związanych z tym nieprzyjemności. Gęsty krem i  moja skóra, to zwykle była bardzo zła kombinacja. Okazało się jednak, że krem wchłania się dość szybko. Pozostawia na skórze film, ale nie tłuści jej. Ku mojemu zaskoczeniu skóra jest po nim całkiem matowa. Zadaniem kurkumy jest niwelować przebarwienia, olejek z drzewa sandałowego tonizuje i nawilża, masło shea regeneruje i łagodzi podrażnienia. Kosmetyk pachnie bardzo intensywnie, przypomina jakieś orientalne kadzidełko. Bardzo przyjemny zapach! Opakowanie jest dość proste, bez udziwnień, ale muszę przyznać, że przypadło mi do gustu. Krem sprawdza się jako kosmetyk na dzień i na noc. Makijaż utrzymuje w stanie wręcz idealnym! Skóra jest po nim pięknie gładka, cudnie nawilżona i praktycznie nie obserwowałam w czasie jego stosowania żadnych podrażnień. Szczerze pokochałam ten krem! ;)


Organique Odmładzający krem pod oczy Jagody Goji, Czerwona herbata, kofeina - to produkt przeznaczony do pielęgnacji skóry z oznakami starzenia, zmęczonej, wymagającej stymulacji i odnowy. Krem jest bezzapachowy, dość lekki i sprawdza się w codziennej pielęgnacji, nawet pod makijaż. Niestety z uwagi na moje przypadłości skórne, czyli łuszczyca i AZS, nie zawsze mogłam poprzestać tylko na tym produkcie, ponieważ w moim odczuciu jest to krem dla skóry, która nie boryka się z większymi problemami. W dobrych stanach mojej skóry, był natomiast dobrym kremem, który utrzymywał kondycję mojej skóry pod oczami na całkiem dobrym poziomie. Przyjemnie nawilżał, niwelował drobne oznaki zmęczenia. Warto zwrócić uwagę, że ma okropną pompkę dozującą, która wypluwa kosmiczne ilości kremu, dlatego uczulam, by podchodzić do niej z pewną rezerwą ;) Krem iście naturalny, za całkiem przystępną cenę.


Oto moje ostatnie ulubione, które nie dość, że działają zacnie, 
to jeszcze cudnie wychodzą na zdjęciach ;)
 

29 komentarze

  1. Krem pod oczy miałam, miło go wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że i Ty byłaś zadowolona :)

      Usuń
  2. Miałam próbkę kremu do twarzy, jednak zapach mi się nie spodobał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem Organique miałam swego czasu i dobrze wspominam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jeszcze w zapasach od Ciebie krem do twarzy, ale cierpliwie czeka :)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. W pierwszej kolejności polecam krem do twarzy Orientany ;)

      Usuń
  5. Miałam kilka produktów z linii kremu, o którym piszesz i kochałam ten zapach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domyślam się, że chodzi o Organique, bo marki są tutaj dwie ;)

      Usuń
  6. Mnie akurat ta marka nie kusi, bo miałam dwa olejki i strasznie mnie uczuliły.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam kilka produktów tej marki i ten kremik mnie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kosmetyki Organique lubię, więc sprawdzę przy okazji ten krem:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak taki cudowny to wypróbuję go

    OdpowiedzUsuń
  10. Zainteresował mnie krem pod oczy. Markę już znam z maseczek do twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe czy dla mnie tez będzie cudowny

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam tych kosmetyków, ale przyznam, że ten krem Orientany z chęcią bym kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się ta firma :) uwielbiam maseczki, ale kremów nigdy nie używałam :) Muszę kiedyś wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  14. Szukałam wszędzie recenzji tego kremu. Teraz już wiem, że warto go wypróbować :). Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  15. dewalt titanium drill bit set -Tianium-arts.com
    dewalt 4x8 sheet metal prices near me titanium drill bit set -Tianium-arts.com. This product is in oakley titanium glasses great condition and babyliss pro nano titanium hair dryer is about micro touch hair trimmer 100 titanium welding times more than a regular coin.

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne są te maseczki ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!