Blogmas 2017 | #20 - 26 | Zapach świąt

wtorek, grudnia 26, 2017

Tyle przygotowań. Tyle biegania. Tyle zbędnych skoków ciśnienia. I po świętach. Nie były wymarzone, ale spędziliśmy je razem. Teraz przed nami kilka dni odpoczynku i mam nadzieję, że poziom mojego humoru naprawdę wzrośnie. Mam nadzieję, że Wasze święta były nieco weselsze niż moje własne. Za chwilę Nowy Rok i kolejne powody do świętowania. Tego się trzymajmy ;)


Umilam sobie czas zapachem Wanilii i Bergamotki, które firma Yves Rocher zamknęła w małych buteleczkach i tubkach. To niespotykana i bardzo przyjemne połączenie jest zaskakująco łaskawe dla powonienia. Muszę przyznać, że mimo moich obaw o maksymalny i ciężki do zniesienia poziom waniliowej słodyczy, polubiłam tę mieszaninę.


Nadszedł czas wyprzedaży i obniżania cen, więc jeśli tylko jeszcze macie ochotę poczuć magię tych waniliowych świąt, zachęcam Was do tego, by zajrzeć do najbliższego salonu Yves Rocher i zaopatrzyć się w chociażby te małe formaty prezentowo - podróżne. Myślę, że warto spróbować te białej serii. Seria czerwona, która obrazuje owoce leśne, również jest godna uwagi!


Opakowania są tak urocze i tak bardzo wpasowały się w moje tegoroczne preferencje świątecznych dekoracji, że sama nie mogę się na nie napatrzeć! ;) Są absolutnie piękne i niezwykle uroczo wyglądają w całej świątecznej scenerii naszego mieszkania. Myślę, że nawet na Instagramie są fajną odmianą na pastelowego różu sephorowego liska ;)



Pachnącej nocy!

16 komentarze

  1. Śliczne opakowania, zdjęcia też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może sama się skuszę i kupię obie wersje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam na jakims blogu te serie i urzekły mnie opakowania

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem ciekawa ich zapachu, może jeszcze uda mi się je upolować. A YR bardzo lubię za właśnie ciekawy design opakowań. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę właśnie skorzystać z wyprzedaży w YR :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Produkty prezentują się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tej serii nie znam, bergamotkę bardzo lubię więc na pewno przypadnie mi do gustu :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze, że wcześniej ich nie widziałam, bo pewnie bym kupiła, a teraz to już mi się "przejadły" Święta :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam, chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam zapachu tej serii, ale osobiście mało kupuję w YR

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo piękna szata graficzna opakowań :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Aż zaczęłam się zastanawiać jakie to są wymarzone Święta... :)
    Twoje na pewno pięknie pachniały ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem z siebie dumna - nie zajrzałam pierwszy raz do YR i nie wąchałam tych świątecznych nowości! Może zrobię to w styczniu, bo ceny na pewno będą bardziej kusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też uwielbiam te wszystkie świąteczne zapachy, jakie unoszą się w domu. Zawsze można poczuć już ten odpowiedni klimat. Pomagają też wszystkie inne rzeczy takie, jak dekoracje świąteczne. Ja jestem wielką fanką poduszek, które później mam w całym domu.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!