Nowości grudnia

piątek, stycznia 06, 2017

Niezwykle ciężko jest wrócić do blogowania po takim roztrenowaniu jakim są dni świąteczne. Do napisania posta iście kosmetycznego zbierałam się równe trzy dni. Nie napisałam go do dnia dzisiejszego, więc na rozgrzewkę postanowiłam pokazać moje nowości grudniowe. W większości są to moje własne zakupy. Jedna przesyłka pochodzi z współpracy, a dwie z wygranych na Instagramie ;)

Tydzień przed świętami złożyłam zamówienie na stronie MAC. Chciałam wypróbować Prep + Prime Fix+, o którym naczytałam się dużo dobrego. Dodatkowo w tym czasie był dostępny kod na dodatkowe próbki. W sumie mogłam poczekać i swoje zakupy zrobić z rabatem -20% po świętach, ale nie spodziewałam się, że taka akcja będzie miała miejsce.




Kupiłam dwa nowe tusze do rzęs - jeden to Avon True Colour Supreme Length Nourishing Mascara w kolorze brązowo - czarnym, a drugi: Artdeco All In One Panoramic Mascara w kolorze czarnym. W pierwszy przypadku skusił mnie kolor, w drugim cena przy kasie w Rossmannie ;)




Ostatnim rzutem na taśmę, bo 31 grudnia zrobiłam zamówienie na stronie Indigo i kupiłam: dwa lakiery (Milky White i Ibiza Chili by Natalia Siwiec), Bazę proteinową, Sugar effect i Efekt syrenki. Gdybym robiła zamówienie wcześniej, pewnie kupiłabym dużo więcej, a tak ostatniego dnia wszystko już było przetrzepane ;) Nie uległam pokusie Eweliny wcześniej, więc musiałam obejść się smakiem.




W drogerii Nocanka kupiłam Tonik żel migdałowy Norel, Żel aloesowy Holika Holika, Efekt syrenki Indigo w kolorze jasnego różu i najzwyklejszy pilnik do paznokci 100/180. Zamówienie robiłam głównie ze względu na tonik migdałowy. W tamtym czasie drogeria ta oferowała najlepszą cenę.




W Rossmannie popłynęłam w czasie promocji na perfumy 1+1. Zakupy robiłam drugiego dnia akcji i już wówczas większość rzeczy była wykupiona. Tydzień później widziałam w sklepie już tylko gołe(!) półki. Dla siebie kupiłam Nude by Rihanna (30 ml), CK One Summer (100 ml), 1881 Cerruti (50 ml), a dla męża - Eternity for men Summer Calvina Kleina.




Zakupów na eBay zrobiłam więcej, jednak na chwilę obecną dotarł jedynie Sweet Cotton Pore Cover BB Holika Holika w kolorze 01 soft Beige. Swoje zamówienie zrobiłam u sprzedawcy JOLSE.




Sklep rarebeautymarket.com organizował na swoim profilu konkurs świąteczny, gdzie do wygrania był zestaw Jungle Botanics składający się z odżywki i szamponu. Szczęście uśmiechnęło się własnie do mnie. Dodatkowo stałam się posiadaczką pięknego świątecznego kubka i uroczych zakładek do książek od tojkoo.




Martyna będzie testowała kolejne produkty Emotopic z Pharmaceris i tym razem będą to: Kremowy żel myjący i Fizjologiczny Szampon nawilżający w piance. Jesteśmy szczerze zadowolone z tej serii, więc tym bardziej cieszymy się z kolejnych produktów.




Na koniec grudnia, niemal w prezencie sylwestrowym otrzymałam moją kolejną wygraną z zabawy instagramowej. Tym razem stałam się posiadaczką serum Pure firmy Orphica.




W grudniu skusiłam się jeszcze na pudełko Joy Box, ale jemu poświęciłam już osobny post w czasie trwania wyzwania blogmas [post]. Jeszcze raz napiszę tylko, że pudełko było naprawdę warte swojej ceny.


Mam nadzieję, że Nowy Rok rozpoczął się dla Was naprawdę dobrze. My, powiem szczerze, nie możemy się wbić w codzienny rytm przez kolejne wolne, ale mamy się całkiem dobrze. Dziś u nas na termometrze już -15, więc pozdrawiam Was bardzo ciepło i zmykam wygrzewać się pod kołdrą ;)




32 komentarze

  1. Sporo tego :) Tylko pozazdrościć tak wielu nowości :) No u mnie też jest strasznie zimno :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo, ale w tym miesiącu zamierzam totalnie ograniczyć zakupy ;) Nie zmarznij tylko! Od niedzieli podobno ma być nieco cieplej :)

      Usuń
  2. Nowości zawsze dobre na rozruch:)
    Jak ja zamawiałam Indigo to wybór był ogromny więc trochę popłynęłam;) Tylko jakoś ciężej usuwa się te hybrydy. To chyba wina tej bazy proteinowej..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie zdążyłam użyć, więc nic nie mogę powiedzieć. W ogóle po świętach połamałam paznokcie i teraz mam obcięte "na pałki". Muszą mi trochę odrosnąć zanim pomaluję, bo ja mam małą płytkę i mi się nie podoba taka pomalowana drobizna ;)))

      Ale się wpasowałaś 23:23 :D

      Usuń
  3. Jestem bardzo ciekawa toniku Norel i baza proteinowa mnie kusi;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O tym toniku i bazie naczytałam się i nasłuchałam tyle, że w końcu też stwierdziłam, że muszę spróbować. Dam znać za jakiś czas co wynikło z tej mojej ciekawości :)

      Usuń
    2. To czekam na wieści po przetestowaniu :)

      Usuń
  4. Kuszą mnie lakiery indigo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też kusiły, ale póki co postawiłam na bezpieczne kolory ;)

      Usuń
  5. Serum pod oczy z Realash jest świetne! Pisałam o nim na blogu i zachwycałam się jego działaniem :) Będziesz zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie najbardziej ciekawi baza proteinowa, czaje się na nią, ale jeszcze się nie skusiłam :D. Serum Pure mam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Żel Holika Holika mam i na dniach będzie jego recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe te tusze do rzęs, które pokazałaś. I nawet Avon wygląda ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kompletnie nieznane mi są te kosmetyki. Też skorzystałam z promo w Rossmannie na perfumy-kupiłam dla siebie Celine Dion, a dla męża perfumy pod choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele wspaniałych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zakupy. Miałam tonik migdałowy Norel, ale w innej butelce, więc nie wiem, czy skład ten sam, ale byłam zadowolona z mojego.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnóstwo nowości! Ja póki co ograniczam się w zakupach kosmetycznych, chce trochę zaoszczędzić i w końcu zużyć wszystko to, co mam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ja w macu na 20% chcialam kupic ten prep prime ale byl wyprzedany niestety strobe zreszta tez

    OdpowiedzUsuń
  14. dużo tego u Ciebie ;) najbardziej jestem ciakwa Żelu aloesowego Holika Holika. Słyszałam o nim sporo pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne zakupy! Niech ci wszystko dobrze służy! Ja z tej gromadki mam teraz ten tonik migdałowy z Norel - bardzo fajny produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też w swoich nowościach grudnia mam MACa, ale inne produkty :p

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa tego tuszu z Avonu :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam ten BB od Holiki i co się kończy to kolejne opakowanie kupuje :D

    OdpowiedzUsuń
  19. SUPER TE NOWOŚCI!!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Jak ten tusz z roosmanna? Zdradź jaką ma szczoteczkę, tradycyjną czy silikonową? :) Chętnie się dowiem, bo ja za chwilę będę musiała coś kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Próbowałaś już bazy proteinowej z Indigo ? Masz już jakieś opinie na jej temat ?
    Zastanawiam się nad kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Dla mnie wszystkie produkty Indigo są super :) A z nowości, które odkryłam to farby z Joico Lumishine - coś rewelacyjnego. Próbowałaś?

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!