Paletkę Lovely otrzymuje...

niedziela, stycznia 19, 2014

W końcu znalazłam chwilę czasu by zliczyć i sprawdzić wszystkie zgłoszenia chętnych do zgarnięcia paletki Lovely. Zajęło mi to "parę ładnych minut", tym bardziej, że robiłam to pierwszy raz, a wiadomo, że pierwszy raz jest najtrudniejszy.. ;) 




Przy wyłanianiu zwycięzcy skorzystałam z generatora liczb, na stronie losowe.pl, po uprzednim spisaniu uczestników zabawy w arkuszu kalkulacyjnym, wg kolejności zgłoszeń. Łączna liczba punktów wyniosła 69.




Zgodnie z powyższym, paletka Lovely wędruje do:



Gratuluję i czekam na adres pod mailem: espe.blog@gmail.com :)



9 komentarze

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!