Haul grudniowy

niedziela, grudnia 23, 2012

W grudniu byłam nieco bardziej rozrzutna, niż w ostatnich dwóch miesiącach. Kupowałam rzeczy dla siebie, dla męża i ogólnie do naszego domu. Oto niektóre z moich zakupów..

W Lidlu upolowałam "białego misia" w rozmiarze S. 
Bluza niezwykle miękka, ciepła  i naprawdę jak na supermarketowy zakup, wygląda bardzo dobrze. 
Co więcej, jest naprawdę śnieżnobiała :)





Zrealizowałam też swoją kartę H&M, która była dołączana ostatnio do magazynu Glamour.
Kupiłam szare legginsy zapinane z boku i zestaw kolczyków. W sumie najbardziej zależało mi na tych największych "perełkach", ale używając karty tak naprawdę nie zapłaciłam za nie w ogóle ;)



I moja minimalna ilość kosmetyków, jakie nabyłam w tym miesiącu..
- szampon do włosów Ultra Doux Garniera (włosy suche i zniszczone)
- serum do włosów z Avonu (lubię to "zielone" i mam nadzieję, że to będzie równie dobre)
- duo saszetkowe z Perfecty do stóp
- tonik z kwasem salicylowym z Avonu (działa cuda na mojej twarzy!)
- cień z KOBO i cień z Catrice 






Niewiele kosmetyków, prawda?
Puchnę z dumy, że nie ulegam pokusom :)






6 komentarze

  1. bluza prezentuje się świetnie :)
    ja w tym miesiącu kupiłam chyba tylko 3 kosmetyki i to tylko dlatego że coś mi się skończyło więc też sukces :)

    OdpowiedzUsuń
  2. sporo tego :)

    Wesołych Świąt!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja musze sie wybrac wlasnie do HM po taka paletke kolczykow...bo jakos mialam duzo kolczykow a wszystko pogubilam haha :D

    Wesołych świąt :***

    OdpowiedzUsuń
  4. Wkońcu muszę wypróbować ta odzywke z garniera.
    Niestety tutaj w uk nie jest ona dostepna;/

    OdpowiedzUsuń
  5. też mam kolczyki perełki :D lekko różowe, uwielbiam też mięciutkie materiały , rozkosz <3

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!