Poniedziałkowa porcja okazji

poniedziałek, września 14, 2015

Nie byłabym sobą, gdybym nie doniosła Wam czym w tym tygodniu kusi nas Netto. Wszystkie łowczynie białych dodatków do domu powinny dziś być usatysfakcjonowane, tym bardziej, że nawet na Allegro tego typu rzeczy wypadają dużo drożej.






Dziś również rusza kolejna akcja tematyczna Biedronki. Tym razem 'W domowym porządku' znajdziemy coś co uzupełni nasze braki meblowe lub dekoracyjne czy też usprawni przechowywanie różnych przedmiotów w mieszkaniu.





Jeśli macie dzieci, z pewnością zainteresuje Was oferta sklepu KiK, gdzie pojawiła się jesienna, niezwykle kolorowa pościel dla małych pociech, poduszki i kocyki.





Będę wdzięczna za kliki ;)

26 komentarze

  1. Te artykuły z Netto są tak pięknie subtelne, że się chyba na coś kuszę... :)
    Nie mam dzieci, ale te wiewiórki podbiły moje serce haha!

    OdpowiedzUsuń
  2. Rzeczy do domu w sumie całkiem ciekawe:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oooo ja... Zapraszamy do nas, czekamy na wiele opinii!http://darkblondex.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Oooo ja... Zapraszamy do nas, czekamy na wiele opinii!http://darkblondex.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Oooo ja... Zapraszamy do nas, czekamy na wiele opinii!http://darkblondex.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam Netto w okolicy ale za to biedronek mam dużo :) I uwielbiam tam chodzic :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, ze u mnie nie ma netto - takie fajne rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że u mnie nie ma netto ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie lubię oglądać tych gazetek netto. Ostatnio są tam fajne rzeczy, a u mnie nie ma tego sklepu ;/

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna propozycja Netto, cudownie, że nie mam Netta u siebie ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. w netto były takie cudowność? Ahh! *.* A w biedronce zapolowałam na świecące kule, są cudowne! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta kolorowa pościel jest cudna :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Ups... Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

beglossy kosmetyki online 50% rabatu na ponad 100 tytułów! Banner 445x50 2015-06-30 Image Banner 445 x 50