Rozdanie Lirene i Under Twenty :)

niedziela, lutego 16, 2014

Niedziela jest dobry czasem na napisanie luźnego posta, tym bardziej, że dla nas jest to kolejny dzień urodzinowy w naszej rodzinie i już za chwilę jedziemy "parę kilometrów" na przysłowiowe ciacho do pięcioletniej księżniczki ;)
Z tej oto okazji mam do rozdania kilka kosmetyków ;)




Do rozdania jest:
1. Lirene - Mleczko oczyszczające do demakijażu twarzy i oczu
2. Lirene Youngy 20+ - Krem BB, Relaksacyjne TAI - CHI z Azji z bambusem, lotosem i lilią wodną
3. Lirene -Young 20 + - Kremo - żel z witaminowymi drobinkami do twarzy i pod oczy
4. Under Twenty - Termoaktywny peeling wygładzający


Regulamin Konkursu:
1. Kosmetyki są nowe i nieużywane.
2. Rozdanie trwa od 16.02.2014 r. do 23.02.2014 r.
3. Zwycięzca rozdania rozstanie wylosowany w ciągu 3 kolejnych dni od zakończenia rozdania.
4. Nagrody wysyłam tylko na terenie Polski.
5. Osoby niepełnoletnie muszą mieć zgodę rodziców.
6. Na adresy zwycięzcy czekam do 3 dni od ogłoszenia wyników. W przypadku braku kontaktu losuję kolejną osobę.
7. Konkurs nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach (Dz. U. z 2004 roku Nr 4 poz. 272 z późniejszymi zmianami).




Co trzeba zrobić by wziąć udział w rozdaniu?

Należy być publicznym obserwatorem mojego bloga (1 los).

DODATKOWO:
- Możesz polubić moją stronę na FB: espe.blog (2 losy) 
- Możesz obserwować mojego bloga na: bloglovin' (2 losy)
- Osoby, które obserwowały mnie przed Rozdaniem (1 los)
- Możesz dodać informację o rozdaniu w pasku bocznym Twojego bloga (2 losy)
- Możesz udostępnić post o rozdaniu na FB (2 losy)

Łącznie można zdobyć 10 losów.

Formularz ;)
Obserwuję bloga jako:
Lubię na FB jako: TAK/NIE (imię i dwie pierwsze litery nazwiska)
Obserwuję na bloglovin' jako: TAK/NIE (nazwa)
Jestem 'starym' obserwatorem: TAK/NIE
Informacja o rozdaniu w pasku bocznym bloga: TAK/NIE + link do bloga
Udostępniam publicznie informację o rozdaniu na FB: TAK/NIE + bezpośredni link


Miłej niedzieli Wam życzę!

32 komentarze

  1. Obserwuję bloga jako: Karolina Furgacz
    Lubię na FB jako: TAK Karolina Socz
    Obserwuję na bloglovin' jako: TAK Karolina Furgacz
    Informacja o rozdaniu w pasku bocznym bloga: nie
    Udostępniam publicznie informację o rozdaniu na FB: TAK https://www.facebook.com/karolina.furgacz.7/posts/215623501965304?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  2. Obserwuję bloga jako: M.
    Lubię na FB jako: TAK, Magdalena Ba.
    Obserwuję na bloglovin' jako:NIE
    Jestem 'starym' obserwatorem: TAK
    Informacja o rozdaniu w pasku bocznym bloga: NIE
    Udostępniam publicznie informację o rozdaniu na FB: NIE

    OdpowiedzUsuń
  3. Obserwuję bloga jako: Science Woman
    Lubię na FB jako: TAK Hania Ba
    Obserwuję na bloglovin' jako: TAK Hania Banasiak
    Jestem 'starym' obserwatorem: TAK
    Informacja o rozdaniu w pasku bocznym bloga: TAK http://makeupibreakup.blogspot.com/
    Udostępniam publicznie informację o rozdaniu na FB: TAK https://www.facebook.com/hania.banasiak/posts/10200571067599403?stream_ref=1

    OdpowiedzUsuń
  4. Obserwuję bloga jako: Edyta
    Lubię na fb jako: Tak. Edyta Wo.
    Obserwuję na bloglovin jako: Edyta.
    Info w pasku bocznym: W zakładce rozdania jeśli też się liczy: http://schokoladehimmel.blogspot.com/p/rozdania.html
    Info na facebooku: nie.
    Obserwowałam przed rozdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję bloga jako:liwaj1
    Lubię na FB jako: TAK jako Hanna Ch
    Obserwuję na bloglovin' NIE
    Jestem 'starym' obserwatorem: NIE
    Informacja o rozdaniu w pasku bocznym bloga: NIE
    Udostępniam publicznie informację o rozdaniu na FB: TAK https://www.facebook.com/hanna.cha.73/posts/1393048380960884?stream_ref=1

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję bloga jako: Marta a
    Lubię na FB jako: TAK Marta Ch
    Obserwuję na bloglovin' jako: TAK Marta a
    Jestem 'starym' obserwatorem: TAK
    Informacja o rozdaniu w pasku bocznym bloga: NIE
    Udostępniam publicznie informację o rozdaniu na FB: NIE

    OdpowiedzUsuń
  7. Obserwuję bloga jako: Magda J.
    Lubię na FB jako: TAK Magdalena Ja
    Obserwuję na bloglovin' jako: NIE
    Jestem 'starym' obserwatorem: NIE
    Informacja o rozdaniu w pasku bocznym bloga:NIE
    Udostępniam publicznie informację o rozdaniu na FB:NIE

    OdpowiedzUsuń
  8. Obserwuję bloga jako: nika88
    Lubię na FB jako: TAK, One more dress
    Obserwuję na bloglovin' jako: TAK, nika88
    Jestem 'starym' obserwatorem: TAK
    Informacja o rozdaniu w pasku bocznym bloga: NIE
    Udostępniam publicznie informację o rozdaniu na FB: NIE

    OdpowiedzUsuń
  9. Obserwuję bloga jako: Serenitka B
    Lubię na FB jako: TAK Monika Bo
    Obserwuję na bloglovin' jako: TAK Serenitka
    Jestem 'starym' obserwatorem: NIE
    Informacja o rozdaniu w pasku bocznym bloga: TAK http://serenitka-skarby-na-wieszaku.blogspot.com/
    Udostępniam publicznie informację o rozdaniu na FB: TAK https://www.facebook.com/monika.bochman/posts/706986602674747?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję bloga jako:sylviaaa100
    Lubię na FB jako: TAK Sylwia Bo
    Obserwuję na bloglovin' jako: NIE
    Jestem 'starym' obserwatorem: NIE
    Informacja o rozdaniu w pasku bocznym bloga: NIE
    Udostępniam publicznie informację o rozdaniu na FB: TAK https://www.facebook.com/sylwia.bom/posts/1378962219040968?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  12. Obserwuję bloga jako:bernadeta bomba
    Lubię na FB jako: TAK Bernadeta Bo
    Obserwuję na bloglovin' jako: NIE
    Jestem 'starym' obserwatorem: NIE
    Informacja o rozdaniu w pasku bocznym bloga: NIE
    Udostępniam publicznie informację o rozdaniu na FB: TAK https://www.facebook.com/bernadeta.bomba/posts/659036064157223?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję bloga jako: Dorenn
    Lubię na FB jako: NIE
    Obserwuję na bloglovin' jako: NIE
    Jestem 'starym' obserwatorem: TAK
    Informacja o rozdaniu w pasku bocznym bloga: NIE
    Udostępniam publicznie informację o rozdaniu na FB: NIE

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję bloga jako: ma ra
    Lubię na FB jako: NIE
    Obserwuję na bloglovin' jako: NIE
    Jestem 'starym' obserwatorem: NIE
    Informacja o rozdaniu w pasku bocznym bloga: NIE
    Udostępniam publicznie informację o rozdaniu na FB: NIE

    OdpowiedzUsuń
  15. obserwuję i lubię jako żaneta serocka
    cytruska87@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję bloga jako: Kasiaaa
    Lubię na FB jako: TAK: W moich kręgach
    Obserwuję na bloglovin' jako: TAK: Kasiaaa
    Jestem 'starym' obserwatorem: NIE
    Informacja o rozdaniu w pasku bocznym bloga: TAK: http://w-moich-kregach.blogspot.com/
    Udostępniam publicznie informację o rozdaniu na FB: TAK: https://www.facebook.com/wmoichkregach

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuję bloga jako:Naughty Girl
    Lubię na FB jako: TAK/Naughty Girl
    Obserwuję na bloglovin' jako: TAK/naughtygirl0106
    Jestem 'starym' obserwatorem: TAK
    Informacja o rozdaniu w pasku bocznym bloga: TAK/http://joanna-giovanna.blogspot.com/
    Udostępniam publicznie informację o rozdaniu na FB: TNIE

    OdpowiedzUsuń
  18. Powodzenia :)) Ja mam te kosmetyki :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Życzę wszystkim powodzenia:)

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję bloga jako: Ewka501
    Lubię na FB jako:NIE
    Obserwuję na bloglovin' jako: TAK Ewka501 lub Kosmetyczna Tęcza (różnie się wyświetla)
    Jestem 'starym' obserwatorem: NIE
    Informacja o rozdaniu w pasku bocznym bloga: TAK http://cosmetics-rainbow.blogspot.com/
    Udostępniam publicznie informację o rozdaniu na FB: NIE

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję bloga jako: Ciekawska Beti
    Lubię na FB jako: TAK jako Bernadetta Julia T
    Obserwuję na bloglovin' jako: TAK jako Bernadetta Julia T
    Jestem 'starym' obserwatorem: NIE
    Informacja o rozdaniu w pasku bocznym bloga: NIE
    Udostępniam publicznie informację o rozdaniu na FB: TAK https://www.facebook.com/bernadettajulia.t/posts/1470709596485434?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję bloga jako: frau
    Lubię na FB jako: TAK Anna Karolina Ni...
    Obserwuję na bloglovin' jako: TAK frau
    Jestem 'starym' obserwatorem:NIE
    Informacja o rozdaniu w pasku bocznym bloga: NIE
    Udostępniam publicznie informację o rozdaniu na FB: TAK https://www.facebook.com/anna.k.niemiec.3/posts/1424722891102072?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję bloga jako: Katarzyna Kate
    Lubię na FB jako: TAK jako Katarzyna Kate
    Obserwuję na bloglovin' jako:NIE
    Jestem 'starym' obserwatorem: NIE
    Informacja o rozdaniu w pasku bocznym bloga: NIE
    Udostępniam publicznie informację o rozdaniu na FB: TAK https://www.facebook.com/katarzyna.kate.9699/posts/1469229953296566?stream_ref=10

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję bloga jako: Nenka
    Lubię na FB jako: TAK (Marlena Ła.)
    Obserwuję na bloglovin' jako: NIE
    Jestem 'starym' obserwatorem: NIE
    Informacja o rozdaniu w pasku bocznym bloga: NIE
    Udostępniam publicznie informację o rozdaniu na FB: TAK (https://www.facebook.com/marlenalabaj/posts/735439226474258?stream_ref=10)

    OdpowiedzUsuń
  25. Obserwuję bloga jako: Felicity Gold
    Lubię na FB jako: TAK Emilia Wo
    Obserwuję na bloglovin' jako: Nie
    Jestem 'starym' obserwatorem: Nie
    Informacja o rozdaniu w pasku bocznym bloga: TAK http://szalonakosmetykoholiczka.blogspot.com/
    Udostępniam publicznie informację o rozdaniu na FB: Nie

    OdpowiedzUsuń
  26. Obserwuję bloga jako: deedee_1
    Lubię na FB jako: TAK, Dee Dee
    Obserwuję na bloglovin' jako: TAK, deedee1
    Jestem 'starym' obserwatorem: NIE
    Informacja o rozdaniu w pasku bocznym bloga: NIE
    Udostępniam publicznie informację o rozdaniu na FB: TAK, https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1541805502710248&id=100006424398430&stream_ref=6

    OdpowiedzUsuń
  27. Obserwuję bloga jako: utkaaa
    Lubię na FB jako: TAK Julita Łabaj
    Obserwuję na bloglovin' jako: NIE
    Jestem 'starym' obserwatorem: TAK
    Informacja o rozdaniu w pasku bocznym bloga: NIE
    Udostępniam publicznie informację o rozdaniu na FB: TAK https://www.facebook.com/utkaaa00/posts/722173121135110?stream_ref=1

    OdpowiedzUsuń
  28. Obserwuję bloga jako: Anita Blake
    Lubię na FB jako:NIE
    Obserwuję na bloglovin' jako: /NIE
    Jestem 'starym' obserwatorem: NIE
    Informacja o rozdaniu w pasku bocznym bloga: TAK http://zlawampirzyca.blogspot.com/
    Udostępniam publicznie informację o rozdaniu na FB: NIE

    OdpowiedzUsuń
  29. Obserwuję bloga jako: goszzi
    Lubię na FB jako: TAK, Małgorzata St
    Obserwuję na bloglovin' jako: TAK, goszzka
    Jestem 'starym' obserwatorem: TAK
    Informacja o rozdaniu w pasku bocznym bloga: TAK + http://motywnikg.blogspot.com (właściwie to pasku dolnym :))
    Udostępniam publicznie informację o rozdaniu na FB: NIE

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Ups... Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

beglossy kosmetyki online 50% rabatu na ponad 100 tytułów! Banner 445x50 2015-06-30 Image Banner 445 x 50